Moldpresa Grup: 27 ani pe piața presei din RM

Fiecare companie are o istorie. Acesta începe din momentul apariției sale pe piață și se adaugă în fiecare zi, oră de oră. Moldpresa Grup și-a început istoria cu mai bine de 27 de ani în urmă. Pe parcursul acestor ani, ea se îmbogățește constant cu fapte interesante, evenimente strălucitoare și noi realizări.  

„Moldpresa Grup” SRL este o companie de succes pe piața publicațiilor periodice. Astăzi, la fel ca și la începutul activității sale, este lider pe segmentul de distribuție a presei și cărților în Republica Moldova. Datorită eforturilor depuse de angajații săi, locuitorii țării au acces direct la informații actualizate zilnic despre știrile locale și internaționale. Compania nu numai că livrează și vinde presă, ci și se abonează la ziare și reviste publicate în Moldova, România, Rusia, Ucraina și alte țări.

Grijă față de angajați și responsabilitate socială

Moldpresa Grup are astăzi peste 630 de angajați. Aceștia sunt adevărați profesioniști care lucrează în echipe și pot servi zilnic aproximativ 60 de mii de clienți cu servicii de înaltă calitate. Angajații companiei sunt o mare familie și reprezintă cel mai valoros activ al companiei. Aceștia se bucură de condiții bune de muncă și de oportunități egale de dezvoltare profesională. Nivelul înalt de cultură al angajaților Moldpresa Grup face posibilă obținerea celor mai înalte rezultate economice și a celei mai înalte calități a serviciilor pentru clienți.

„Moldpresa Grup” SRL este și o companie responsabilă social. Acesta nu „uită” de obligațiile sale ca agent economic și plătește toate taxele și impozitele necesare către trezoreria statului. 

În același timp, compania a inițiat întotdeauna acțiuni și evenimente benefice pentru oraș. De exemplu, în cadrul proiectului „Chișinăul Verde”, angajații companiei au plantat zeci de copaci în parcurile din oraș. De asemenea, în cadrul proiectului „Dăruiește copiilor sărbătoarea”, compania a oferit rechizite școlare copiilor din familii defavorizate. Moldpresa Grup participă la un fond de caritate care ajută copiii din familii social vulnerabile și a sponsorizat în repetate rânduri proiecte de îmbunătățire a Chișinăului (de exemplu, renovarea Aleii Presei din parcul Catedralei).

Acoperire națională

În prezent, „Moldpresa Grup” SRL este reprezentată de o rețea de 190 de chioșcuri în Chișinău și în alte localități din țară. Există chioșcuri de presă în Bălți, Orhei, Hîncești, Soroca, Comrat, Cahul, Leova, Cimișlia și Strășeni. Toate sunt aprovizionate zilnic cu ziare și reviste care oferă publicului cele mai recente știri: sociale, politice, economice, laice etc.

La începutul anului 2019, Moldpresa Grup a introdus un proiect de vânzare a abonamentelor de transport public. Acum, acestea pot fi achiziționate de la oricare dintre chioșcurile din rețea, fiind astfel mai accesibile locuitorilor capitalei.

Standurile de presă ale Moldpresa Grup sunt amplasate în cele mai convenabile locuri pentru cetățenii și vizitatorii capitalei. De regulă, acestea se află în apropierea stațiilor de transport, a magazinelor și parcurilor, astfel încât cei care doresc să cumpere un ziar sau o revistă să nu fie nevoiți să le caute.

Presă locală și internațională

Moldpresa Grup depune permanent eforturi pentru a-și îmbunătăți serviciile. În prezent, chioșcurile din rețeaua Moldpresa oferă nu doar ziare și reviste, ci și un număr mare de produse necesare: abonamente la transportul public, hărți ale orașului, suvenire etc. La chioșcuri puteți servi o cafea caldă și un croissant dacă nu ați reușit să luați micul dejun acasă. În vânzare se găsesc și apă sau suc, șervețele, jucării sau cărți pentru copii, cărți de colorat – toate la cele mai accesibile prețuri. 

Apropo, în rețeaua de chioșcuri Moldpresa Grup puteți găsi presă proaspătă din România, Rusia și Ucraina. Astfel, moldovenii pot cumpăra ziarele de care sunt interesați fără a părăsi țara. Acest lucru plasează Chișinăul la egalitate cu marile capitale europene precum București, Paris, Kiev, Viena etc., unde cititul ziarelor rămâne o tradiție importantă care definește identitatea culturală a orașului.

Subliniem faptul că, prin activitățile sale de lungă durată, compania a îndeplinit o misiune socială și educațională importantă: deschiderea de noi oportunități pentru ca oamenii să se dezvolte, să-și petreacă timpul liber cultural și să primească informații.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.