Prietenii la nevoie se cunosc, iar companiile în soluționarea reclamațiilor

Ai observat cât de frumoase sunt reclamele și cât de dificile sunt situațiile în care nu ești mulțumit de un produs? La sigur, ai avut momente când a trebuit să întorci un produs în magazin, fie că era expirat, în stare mai puțin bună sau care pur și simplu nu ți s-a potrivit. Frustrant, enervant și îndelungat, iar pe lângă toate cu tot felul de explicații de ce nu e posibil să faci acest lucru, din cauza A, B, C… și până la Z. Când de fapt, asta nu e o crimă, ci o acțiune normală, ce trebuie primită corect, dacă îți dorești o relație echilibrată cu toți clienții.

Cei de la Microinvest, unica organizație financiară ce respectă principii internaționale de protecție, mereu tind să devină mai buni, de la servicii și produse, până la modalitățile de deservire. Sunt deschiși către toate reclamațiile, bune sau mai puțin bune și gata să găsească cele mai eficiente mecanisme de soluționare. Cum le reușește? Simplu, te ascultă și încearcă să aleagă soluția potrivită pentru situația ta, ca la final să fie împăcate ambele părți, fără necesitatea să stai o oră și jumătate pe fir ca să-ți răspundă un operator sau să-ți iei un megafon și să strigi pe la ferestre.

„Apreciez grija și atitudinea pozitivă față de clienți la Microinvest, chiar și în situații neclare” – Ivan Botnar, client Microinvest

Cum crezi că ar trebui să aibă loc un proces de reclamare a unui produs și cât de numeroși sunt pașii pe care trebuie să îi parcurgi? În unele companii, poate dura o veșnicie, uneori nici nu găsești unde să scrii sau suni și cu fiecare etapă devii tot mai supărat și dezamăgit. Echipa Microinvest nu vrea să te dezamăgească în nicio situație, mai ales când ai neclarități, de aceea reacționează pozitiv la orice reclamație, chiar și cele cu tonul ridicat și încearcă să te ajute și înțeleagă.

Ivan Botnar, antreprenor și client Microinvest avea o părere negativă despre credite, înainte de a apela la Microinvest. Familia sa s-a confruntat cu o experiență neplăcută în creditare, care le-a afectat destul de mult situația financiară în acea perioadă. Înțelegea că pentru a-și dezvolta afacerea are nevoie de suport financiar, iar cel mai important a fost să găsească un creditor în care poate avea încredere. Așa a început colaborarea cu Microinvest.

„Am aflat despre Microinvest de pe Internet și mi-a părut din prima o organizație de încredere. Spun asta, pentru că familia mea a avut o experiență mai neplăcută cu creditele, din cauza devalvării valutare și neînțelegerii cu banca la care au apelat. Cu Microinvest e cu totul altă poveste, bazată pe receptivitate și înțelegere. După o discuție de doar 15 minute cu expertul, am reușit să găsim cea mai bună soluție și credit pentru afacerea mea. De asemenea, apreciez nespus de mult grija și atitudinea pozitivă față de clienți, chiar și în situații neclare.”

Întreaga istorie de succes și experiență de creditare a clientului Microinvest, Ivan Botnar, o găsești pe pagina cu istoriile clienților noștri.

CONCLUZIE: O situație neclară rezolvată astăzi, va aduce doar beneficii în timp, iar dacă alegi să taci, s-ar putea să-ți faci o concluzie greșită și doar să-ți strici dispoziția, nervii și timpul. La Microinvest poți depune sesizări și sugestii printr-un șir de instrumente simple și comode, pentru că le pasă și își protejează clienții. Deci, dacă ai vreo neclaritate sau nemulțumire, nu ezita să le scrii și vor găsi rapid soluția.

Alege un creditor care te protejează.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.