‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
marți, 23 aprilie, 2024
5.5 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriWine of Moldova – partener al celui mai important eveniment de business din România

Wine of Moldova – partener al celui mai important eveniment de business din România

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

În premieră, brandul de țară „Wine of Moldova” a reprezentat vinurile producătorilor din Moldova, în calitate de partener al Gala Forbes 500 Business Awards.

Cel mai important eveniment de business din România, Gala Forbes 500 Business Awards, desfășurat pe 14 octombrie, la București, a lansat proiectul editat de Forbes România – TOP FORBES 500.

Evenimentul celebrează și premiază spiritul antreprenorial, inițiativa și performanța, reunind cele mai creative, curajoase și întreprinzătoare personalități de business.

 „Prin demararea reformei instituționale și implementarea primei axe strategice, Oficiul Național al Viei și Vinului și-a asumat rolul de promovare a Republicii Moldova ca un important stat vinicol. Astfel, excelența vinurilor din Moldova este comunicată prin cele mai de top evenimente, publicații, personalități. Ne bucurăm de colaborarea cu Forbes România, care vine să asigure consumatorul român despre standardele înalte de calitate pe care și le-a asumat industria vitivinicolă din Moldova”, a specificat Cristina Frolov, director Oficiul Național al Viei și Vinului.

Vinurile moldovenești de calitate au fost apreciate de către antreprenorii de top pe tot parcursul evenimentului, inclusiv spumantele din zona Welcome Drink, asociate de o experiență culinară inedită și un concert de excepție.

Fiecare participant la eveniment s-a bucurat de un cadou simbolic din partea Wine of Moldova și a plecat acasă cu o sticlă de vin moldovenesc.

Despre ONVV 

‹ adv ›

ONVV este expertul nr.1 în sectorul vitivinicol autohton, ce contribuie la reglementarea și dezvoltarea domeniului, servind drept platformă pentru acțiunea comună a tuturor celor implicați în creșterea competitivității produselor vinicole, valorificarea autenticității și orientarea spre consumator.

Printre obiectivele sale de bază se numără diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești prin programul național și brandul național vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.                                                                   

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›