Moldindconbank a deschis un Centru modern pentru clienți corporativi

Moldindconbank a inaugurat un Centru pentru deservirea în exclusivitate a clienților corporativi. Acesta este amplasat pe strada Tighina, chiar în inima Capitalei. Ca urmare, companiile și instituțiile care se deservesc la Moldindconbank, vor beneficia de astfel de avantaje suplimentare, precum comoditate și rapiditate de deservire. 

Foto: Moldindconbank

Oamenii de afaceri pun preț pe calitatea serviciilor, dar pentru ei și timpul economisit înseamnă bani.

„Vedem aici o deschidere şi mai mare a băncii, o deschidere pentru parteneri, o deschidere cu noi instrumente, cu noi mecanisme, cu noi soluţii, într-o atmosferă frumoasă şi confortabilă”, menționează unul dintre clienții corporativi ai Moldindconbank, Natalia Sturza, director general al rețelei de farmacii Felicia.


Fiecare partener al băncii va beneficia, aici, de soluții complete de afaceri și servicii de consultanță, asistență specializată, cu abordări individuale, în funcție de necesitățile clienților. Mai mult, ei vor avea parte și de tarife individuale.

„Aici sunt condiţii atât pentru deservirea operaţională - deservirea de cont şi de casă, precum şi deservirea produselor expuse riscului de credit - credite, garanţii şi alte tipuri de acreditive”, a descris funcționalitatea Centrului, Prim-Vicepreşedintele Comitetului de conducere al Moldindconbank, Victor Cibotaru.


Un alt element care contribuie la acordarea serviciilor de calitate este programarea vizitelor pentru clienți corporativi, astfel încât fiecare dintre ei să beneficieze de timp suficient.

„O asemenea atitudine faţă de fiecare client este viitorul întregului sector bancar, iar Moldindconbank face aceste lucruri pentru ca tuturor să le fie confortabil”, a accentuat un alt client corporativ, Mircea Baciu, cofondator al rețelei de magazine Bomba.


O altă inovație este că banca va oferi și acces la săli moderne de conferințe, unde clienții vor putea discuta soluțiile financiare, de exemplu, cu partenerii lor, fără a pierde timp pentru deplasări și coordonări ulterioare. Conducerea Moldindconbank a mai dat asigurări că modelul de deservire individuală, aplicat în acest Centru pentru clienți corporativi, va fi replicat și în alte oficii ale instituției bancare.

„Sper că în 2-3 ani, toate filialele noastre vor arăta la fel”, a declarat Preşedintele Comitetului de conducere al Moldindconbank, Nikolay Borissov.


În prezent, Moldindconbank are printre cei mai mulţi clienţi corporativi din Moldova, iar majoritatea companiilor partenere sunt lideri în ţară după volumul de capital.


// console.log('no ads situation')