Numărul de decese în SUA a scăzut brusc după declanșarea programelor de vaccinare, iar în prezent se înregistrează decese aproape exclusiv în rândul persoanelor nevaccinate.
Însă „Wilmore Funeral Home” nu există, de fapt. Atunci când numele este căutat pe internet, acesta direcționează oamenii către un serviciu local de sănătate, care îi informează pe oameni că vaccinarea este cea mai sigură metodă de prevenire a infectării cu coronavirus.
O companie locală de publicitate a gândit această campanie.
Directorul companiei BooneOakley, David Oakley, a declarat pentru CNN: „Publicitatea convențională nu funcționează atât de mult pe cât ne-am dori. Am vrut o abordare dintr-o altă perspectivă, care să șocheze oamenii și care să-i pună pe gânduri”.
„Noi vrem ca oamenii să se vaccineze și cred că dacă mesajul acela șocant convinge chiar și o singură persoană să se vaccineaze, campania noastră este de succes”, a mai spus David Oakley.
Mașina cu mesajul șocant a circulat duminică, 19 septembrie, când în oraș s-a desfășurat o competiție sportivă majoră.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!