image
Sursa foto: sfs.md

Serviciul Fiscal va evalua gradul de satisfacție a contribuabililor

Serviciul Fiscal de Stat a lansat Sistemul Informațional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor", soluție informațională destinată pentru a determina nivelul de satisfacție a contribuabililor în raport cu serviciile prestate de către autoritatea fiscală națională.

Obiectivele noului sistem informațional sunt: determinarea opiniilor contribuabililor pentru a oferi posibilitatea de a analiza și modifica procedurile/metodologiile; optimizarea și/sau ajustarea proceselor Serviciului Fiscal de Stat în baza feedback-ului contribuabililor; determinarea nivelului de satisfacție al contribuabililor, transmite Serviciul Fiscal de Stat (SFS)

Lansarea SIA „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor" presupune plasarea chestionarului pe pagina-web www.sfs.md, precum și în Sistemul Informațional Automatizat „Cabinetul personal al contribuabilului".

SFS anunță că până la finele anului 2021 vor fi plasate periodic sondaje de opinie care vor facilita la identificarea soluțiilor optime în vederea îmbunătățirii proceselor.

Implementarea SIA „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor" a fost realizată cu suportul Băncii Mondiale, în cadrul Proiectului de Modernizare a administraţiei fiscale (TAMP).

SFS a lansat în perioada 21 iunie-23 iulie 2021, în regim de pilotare, Sistemul Informațional Automatizat „Evaluarea gradului de satisfacție a contribuabililor”. În perioada menționată supra, au fost propuse contribuabililor spre completare 4 chestionare, acestea fiind completate de către 3775 de respondenți.

Noutăţile partenerilor

comentarii: