Ministerul Turismului din Republica Bulgaria a găzduit un eveniment cultural și de informare la Chișinău

Pe 7 septembrie, la Chișinău a avut loc evenimentul cultural și de informare „Găsește povestea ta”, în cadrul campaniei de comunicare a Ministerului Turismului din Republica Bulgaria, pentru a promova Bulgaria ca o destinație turistică atractivă.

Foto:

Oaspeții evenimentului au fost reprezentanți ai agențiilor de turism, reprezentanți mass-media, influenceri și bloggeri. În cadrul evenimentului, oaspeții au avut ocazia să se familiarizeze cu diversele oportunități de turism din Bulgaria, să discute despre bunele practici în domeniul turismului și să se bucure de spiritul și folclorul bulgar, transmis de ansamblul bulgar „Rodoliubie” (Taraclia).


„Calitățile turismului bulgar sunt bine cunoscute atât la nivel european, cât și la nivel mondial. Sper că mulți dintre voi, doamnelor și domnilor, ați avut deja ocazia să vă bucurați de minunatele noastre stațiuni de iarnă și de mare, complexe balneare și spa, de numărul imens de obiective culturale, atracții și monumente, martori ai istoriei de o mie de ani a Bulgariei. Tradițiile noastre îndelungate în domeniul turismului, precum și condițiile foarte bune pentru orice fel de recreere, excursie și divertisment fac din Bulgaria o destinație preferată pentru 5 milioane de turiști anual.

Dragi prieteni, avem nu numai repere naturale frumoase, hoteluri de lux, stațiuni, pârtii de schi și izvoare minerale. Oferim oaspeților noștri posibilitatea de a simți căldură și ospitalitate, datorită cărora se vor simți ca acasă. Acest lucru este valabil mai ales pentru prietenii noștri moldoveni. În mod tradițional, definim piața moldovenească ca fiind foarte importantă pentru turismul bulgar, nu numai datorită marii comunități bulgare din Moldova, dar și datorită apropierii spirituale și culturale a celor două popoare.

Bine ați venit în Bulgaria, sunteți bineveniți!”, a declarat ambasadorul Republicii Bulgaria în Republica Moldova, domnul Evghenii Stoicev.


Evenimentul face parte din proiectul de un an al Ministerului Turismului din Bulgaria pentru implementarea unei campanii integrate de comunicare pe piața țintă din Republica Moldova. În perioada proiectului s-au desfășurat cu succes activități de poziționare a publicității de exterior în locuri cheie din Chișinău, desfășurarea unei campanii online de bannere, o campanie pe rețelele sociale și desfășurarea a două tururi de presă în vara anului 2021.



Pub