(foto) Ultimul Bugatti Divo a fost livrat proprietarului

Ultimul Bugatti Divo fost livrat proprietarului, undeva în Europa, acest fapt aducând la bun final dezvoltarea şi producţia într-o perioadă de trei ani a primului proiect de coachbuilding întreprins de companie în secolul XXI.

Bright EB 110 LM Blue în contrast cu fibră de carbon finisată în Dark Blue şi jante în Gold Metallic cu finisaj mat. Acestea sunt culorile utilizate, la fel de unice precum automobilul în sine.

Ideea de a crea Divo, de a reînvia o tradiție de succes a Bugatti, i-a venit lui Stephan Winkelmann, la scurt timp după ce a devenit președintele companiei.

“Am citit multe despre asta, am aruncat o privire asupra caroseriilor iconice şi personalizate, produse în anii 1920-1930, și am început să mă întreb dacă putem transpune acest bun excelent în epoca modernă a companiei”, își amintește Winkelmann.

După ce a vorbit cu mai mulţi clienți și reprezentanțele oficiale, a devenit curând clar că Bugatti va atinge exact nota corectă cu acest exercițiu. La scurt timp, designerii și inginerii Bugatti au început să lucreze la noul model, iar Divo a fost apoi prezentat în primăvara anului 2018 unor clienţi selecţi, în cadrul unor întâlniri private.

“Când au văzut pentru prima dată Divo, feedback-ul de la fiecare client a fost extrem de pozitiv. Drept rezultat, cele 40 de vehicule fuseseră vândute în decurs de câteva săptămâni după prima întâlnire cu clienţii”, spune Hendrik Malinowski, director de vânzări și operațiuni – cu alte cuvinte, cu mult înainte ca modelul să fie dezvăluit public unei audiențe globale la Concours d’Elegance din Pebble Beach în 2018. La un preț de bază de cinci milioane de euro, Divo era cel mai scump model al lui Bugatti la acea vreme!

Am văzut şi noi modelul pe viu la Geneva în 2019:

https://youtu.be/lbI-1LpWfu4

“Pe lângă designul unic, clienții care cumpără un model construit cu o caroserie diferită se bucură de o nouă experiență de conducere individuală. Fiecare serie mică suferă același grad de dezvoltare ca și una producție mai mare”, a explicat Pierre Rommelfanger, șeful Dezvoltării generale a vehiculelor la Bugatti.

Proprietarul ultimului Divo a ales să-şi facă maşina în stilul ultimului Bugatti de curse din fabrică, produs pentru a concura la Le Mans, în timp ce fibra de carbon contrastantă subliniază exclusivitatea și creează o legătură cu epoca modernă. În interior, culorile French Racing Blue și Deep Blue, precum și elementele din carbon gri mat combină istoria cu zilele noastre.

De reţinut! Niciunul din cele 40 de exemplare construite nu e identic! Mulți dintre clienți au optat pentru producția one-off, alegând culorile și materialele personal, cum ar fi vopseaua, pielea și cusăturile. Ei au contribuit cu propriile idei de design și şi-au creeat propriul vehicul personal în acest proces. Ca rezultat, Divo este total personalizat, în întregime în conformitate cu tradiția Bugatti de a construi caroserii.

Iată cum arată doar câteva din cele 40 de exemplare, care au apărut şi în spaţiul public-online:

https://www.youtube.com/watch?v=eEOmRq14D7Q
https://www.youtube.com/watch?v=TofTIJjwZXw
https://www.youtube.com/watch?v=r2HHPDpQ2V0
https://www.youtube.com/watch?v=5WWSV1RR3PM&t=20s
https://www.youtube.com/watch?v=Tv8hIMVdwUM
https://www.youtube.com/watch?v=iC8r8j65FC8
https://www.youtube.com/watch?v=m1fJ_6PJ4i4
https://www.youtube.com/watch?v=p7Pg8IM7IGE
https://www.youtube.com/watch?v=BgoutLCU6D0
https://www.youtube.com/watch?v=Jwzti9B9QVs
https://www.youtube.com/watch?v=T9gpCJWHa0Q

Vezi şi: (foto) Au fost necesari aproape doi ani de muncă! Bugatti arată cum a creat “pielea” exclusivului Divo “Lady Bug”

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/