1.000.500 de lire sterline a plătit cel care este așteaptă acum livrarea modelului albastru. Tocmai acest lucru îl face unic. Toate cele 1.311 exemplare Ferrari F40, construite în perioada 1987-1992, au fost roșii. Modelul vândut la licitație a trecut, în schimb, prin trei nuanțe diferite. Mașina a ieșit pe porțile uzinei cu celebra vopsea Rosso Corsa, în 1989. Așa a rămas timp de două decenii. În 2004, F40-ul a ajuns în Japonia, iar celebrul tuner Liberty Walk l-a vopsit în alb.
A devenit albastru în 2014. Dar nu este albastru al casei Ferrari, ci o vopsea Aqua Metallic, bazată pe o nuanță din gama Porsche 911.
Doar 16.000 de mile (25.750 de kilometri) a rulat modelul cu plăcuțe de înmatriculare personalizate. „F40 BLUE” scrie pe ele.
Un motor V8 de 2,9 litri pe benzină livrează resursele către puntea spate prin intermediul unei transmisii manuale cu cinci rapoarte. 478 de cai putere și un cuplu de 577 sunt cifrele trecute în contul său. De 4,1 secunde are nevoie pentru a „alerga” de la 0 la 100 km/h.
Modelul măsoară 4.458 de milimetri în lungime, 1.970 de milimetri în lățime și 1.123 de milimetri în înălțime. Ampatamentul său este de 2.450 de milimetri.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!