„Trofeele au devenit un real exponent al competiției Tour de France. Anul acesta am preluat forme din natură: detaliile amintesc de firele de iarbă sau de flori ce par că cresc în trofeu. Aceste detalii conferă trofeului un caracter deosebit de natural, aproape feminin. Designul nostru abordează aspecte esențiale pentru societate și arată totodată importanța pe care o acordăm designului în general”, a declarat Peter Olah, Directorul pentru Design Interior al Skoda Auto.
Designul realizat de Skoda a fost adus la viață de artizanii atelierului cehesc Lasvit. Aceștia sunt specializați în prelucrarea sticlei de cristal și au sculptat și de această dată adevărate opere de artă. Reflexiile de lumină și jocurile dintre lumini și umbre creează un spectacol de linii intersectate. Pentru tăierea precisă a cristalului, tăietorii de sticlă talentați trebuie să aibă mâna foarte sigură, dar și experiență îndelungată.
Skoda este deja pentru a 18-a oară partenerul principal oficial și partenerul auto al celui mai mare eveniment de ciclism din lume. Producătorul ceh de automobile a pus astfel la dispoziția organizatorilor turului aproximativ 250 de automobile.
De asemenea, Skoda sponsorizează tricoul Verde pentru câștigătorul la puncte. Anul acesta, la fel ca anul trecut, SUV-ul electric Skoda Enyaq a servit din nou drept centru de comandă și de control mobil (Red Car) pentru directorul Tour de France, Christian Prudhomme. În anumite etape, Enyaq a fost substituit de hibridul plug-in Skoda Superb iV.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!