‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
joi, 25 aprilie, 2024
22.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageȘtiriGala Businessului Moldovenesc 2021: 126 de întreprinderi premiate

Gala Businessului Moldovenesc 2021: 126 de întreprinderi premiate

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Din cele cca 150 de întreprinderi înregistrate în cadrul concursurilor „Marca comercială a anului  2020” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității”, 126 au fost premiate în cadrul celui mai important eveniment al businessului autohton – „Gala Businessului Moldovenesc”.

Evenimentul a fost organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM), în parteneriat cu Agenția de Stat  pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI). 

În comparație cu edițiile anterioare, luându-se în calcul situația pandemică, care încă rămâne a fi  una de risc, anul acesta în cadrul evenimentului au participat un număr limitat de invitați, printre care: Președintele Republicii Moldova, Prim-ministrul RM, reprezentanți ai corpului diplomatic, parteneri de dezvoltare, membrii comitetelor organizatorice ale celor două concursuri, precum și agenți economici din toate domeniile de activitate etc. 

În cadrul ceremoniei de inaugurare a „Galei Businessului Moldovenesc”, Sergiu HAREA, președintele CCI a RM, a adus sincere mulțumiri partenerilor, dar și participanților, care în ciuda crizei economico-sociale create în urma pandemiei în întreaga lume, au reușit să-și unească forțele  pentru organizarea unui eveniment care scoate în evidență cele mai competitive întreprinderi din  țara noastră. 

„Premiile oferite în această ediție confirmă curajul, perseverența și dorința companiilor de a se  afirma pe plan național și de a-și contura reușitele în domeniul promovării mărcilor comerciale și a  managementului calității. Toți învingătorii prezenți astăzi aici sunt o dovadă clară a faptului că  fiecare companie și brand are nevoie de promovare și că toate acțiunile pe care le întreprind nu  sunt în zadar, ci contribuie direct la dezvoltarea mediului de afaceri autohton”, a declarat Sergiu  Harea. 

În cuvântul de salut adresat participanților și laureaților, Viorel IUSTIN, Director general al  Agenției de Stat pentru Proprietatea Intelectuală, a menționat că:

„Ne bucură faptul că, agenții  economici manifestă un interes tot mai mare față de „Marca comercială a anului”, care a devenit  în timp o veritabilă platformă de promovare și recunoaștere a celor mai de succes branduri de pe  piața autohtonă. În acest context, asigurăm atât participanții la concurs, cât și toți reprezentanții  mediului de afaceri, de susținerea plenară din partea AGEPI în procesul de înregistrare și protecție a proprietății intelectuale atât în țară, cât și peste hotare”. 

Totodată, în cadrul evenimentului „Gala Businessului Moldovenesc”, cu un mesaj de mulțumire și apreciere către antreprenori și reprezentanții mediului de afaceri a venit Prim-ministrul interimar  al RM- Aureliu Ciocoi.

„Anul 2020 a fost unul greu. Pandemia a afectat foarte mult economia națională. Chiar și așa,  majoritatea din Dvs. ați reușit să păstrați locurile de muncă, să continuați activitatea în condiții  grele, să mențineți cu efortul financiar sustenabilitatea bugetară a Republicii Moldova. Numai  datorită antreprenorilor statul Republica Moldova este capabil să-și onoreze obligațiunile financiare față de  cetățeni, domeniile medicină, educație și față de alte sectoare foarte importante pentru țară”, a  declarat Prim-ministrul interimar. 

‹ adv ›

Fiind deja la cea de-a 7-a ediție, concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calității” a devenit unul de anvergură naţională, scopul căruia este de a contribui la conștientizarea necesității implementării standardelor internaționale de management al calității în companiile naționale și promovarea celor mai calitative produse în rândul consumatorilor.  

Astfel, la ediția curentă, din cele 35 de companii înscrise în concurs, 26 au primit titlul de Laureați,  apreciați cu Zeița Calității; 6 Diplomanți, apreciați cu Diplomă. 

Concursul „Marca comercială a anului” reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente de creștere a competitivității şi sporire a capacităților întreprinderilor autohtone în crearea şi promovarea mărcilor comerciale pe piața internă şi externă prin evaluarea calitativă a acestora de către un juriu profesionist, inclusiv pe baza opiniei consumatorilor. 

‹ adv ›

La cea de a 18- a ediție, din 100 de mărci comerciale înregistrate în concurs, 94 au fost premiate ca  fiind cele mai reușite în cadrul diferitor nominalizări, precum:

  • Debutul anului;
  • Afaceri de familie; 
  • Business Online;
  • Export;
  • Femeia în Afaceri;
  • IMM-ul Favorit al anului;
  • Inter;
  • Liderul anului; 
  • Rebranding;
  • Marca Comercială Responsabilă social;
  • Contribuție Importantă la Dezvoltarea  Sustenabilă (Durabilă), Aprecierea consumatorilor, Reputație și încredere etc. 

CCI mulțumește participanților pentru încredere, partenerilor media pentru promovarea evenimentului și Centrului Național Anticorupție și PNUD Moldova (proiectul „Lupta cu corupția prin  consolidarea integrității în Republica Moldova”, implementat cu sprijinul financiar al Ministerului  Afacerilor Externe al Norvegiei) cu suportul cărora pentru al doilea an consecutiv sun premiate companiile pentru „Implementarea standardelor de integritate în sectorul privat”, dar și partenerului USAID, Programul Reforme Structurale, cu care de câțiva ani colaboreză pe diferite dimensiuni ce țin de facilitarea comerțului, dar și la editarea catalogului oficial Marca Comercială a Anului și Premiul pentru Realizări în domeniul Calității.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›