„Supercar Blondie”: jurnalista care și-a lăsat jobul pentru a deveni „carinfluencer”. Câștigă peste 2 milioane de euro

25 Iun. 2021, 15:45
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
25 Iun. 2021, 15:45 // Au Bani //  MD Bani

O jurnalistă și-a părăsit slujba de zi cu zi pentru a deveni „carfluencer” și acum câștigă milioane de lire sterline pe an prezentând recenzii la mașini din cele mai scumpe. Fanii adoră să o vadă pozând în Ferrari și Aston Martins.

Alex Hirshi, a fost prezentatoare radio și a creat contul de instagram „Supercar Blondie” pentru a se distra.

Blonda australiană a decis să părăsească casa din Queensland și s-a mutat la Dubai în 2008, unde prezintă recenzii pentru mașini la o emisiune radio.

Alex Hirshi renunțat la munca de zi cu zi pentru a se concentra asupra propriului conținut de supercar și este acum unul dintre cei mai de succes „carfluencers” din lume.

Pentru o singură postare pe TikTok, Supeblondie poate cere peste 6.000 de lire sterline.

Site-ul de închiriere auto Leasing Options a estimat că parteneriatele sale profitabile îi aduc câștig de 2,2 milioane de lire sterline pe an.
„Supercar Blondie” încarcă imagini glamuroase și fotografii al celor mai dorite (și mai scumpe) mașini de pe piață.

A postat imagini cu Ferraris, Aston Martins și Paganis pe fundaluri arătoase.

Cel mai popular videoclip al ei de pe TikTok arată runda ei de croazieră în conceptul Rolls Royce 103X, un autovehicul snazzy care nu are nici măcar volan.

Cu un conținut ușor de digerat, Alex – alături de soțul și videograful Nik – a reușit să iasă în afara nișei tradiționale, crescând publicul în diferite grupe de vârstă și naționalități și atrăgând atât bărbații, cât și femeile.

Ea a spus: „Populația generală nu este interesată de șmecheria mașinilor.


Realitatea Live

25 Apr. 2024, 09:55
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
25 Apr. 2024, 09:55 // Actual //  Lupu Eduard

TikTok va suspenda în mod voluntar programul de recompensă al noii aplicaţii TikTok Lite, în timp ce lucrează pentru a răspunde preocupărilor UE, a declarat compania miercuri, pe platforma de socializare X, transmite CNBC.

Comisia Europeană a dat termen până miercuri inclusiv companiei deţinute de grupul chinez ByteDance să abordeze preocupările cu privire la posibila creare de dependenţă prin intermediul programului de recompense pentru copii, urmând ca în caz contrar se confrunte cu o suspendare temporară a funcţiei.

CE consideră că acest mecanism reprezintă ”riscuri grave la adresa sănătăţii mentale a utilizatorilor”.

Platforma nu a comunicat Bruxellesului, înainte de lansarea aplicaţiei, o evaluare a riscurilor, conform obligaţiilor prevăzute în cadrul noii legislaţii cu privire la serviciile digitale (DSA).

Reţeaua de socializare TikTok, deţinută de compania chineză ByteDance, a lansat săptămâna trecută în Franţa şi în Spania noua aplicaţie, care le permitea utilizatorilor să fie plătiţi pentru vizionarea de videoclipuri. TikTok Lite era deja disponibilă în Coreea de Sud şi Japonia.

Utilizatorii TikTok Lite cu vârste de peste 18 ani puteau „să colecteze puncte descoperind noi conţinuturi sau realizând anumite acţiuni”, au declarat reprezentanţii reţelei de socializare. Punctele astfel colectate puteau fi transformate în carduri cadou sau folosite pentru a susţine creatorii de conţinuturi.

„Recompensele variază în funcţie de sarcinile îndeplinite şi de experienţa în aplicaţie”, iar „durata maximală de vizionare a videoclipurilor recompensate este cuprinsă între 60 şi 85 de minute”, au precizat la momentul respectiv reprezentanţii TikTok.

Foarte apreciată de tineri şi de influenceri pentru videoclipurile sale care sunt adeseori dansante sau muzicale, controversata reţea de socializare TikTok a atras peste 1,5 miliarde de utilizatori la nivel mondial.

Ea este acuzată cu regularitate că găzduieşte numeroase videoclipuri de dezinformare, provocări periculoase şi imagini pornografice sau că ar fi chiar un instrument de spionaj şi de propagandă în slujba Chinei, o acuzaţie respinsă de compania ByteDance.

Comisia Europeană a demarat totodată anchete separate care vizează Meta, Snap (Snapchat), TikTok şi YouTube despre măsurile implementate de aceste companii pentru a proteja „sănătatea fizică şi mintală” a minorilor.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău