CEC, menționează că nu pot fi depuse contestații prin intermediul Centrului de Apel.
Totodată, în perioada de activitate, operatorii Centrului de Apel vor acorda persoanelor responsabile de gestionarea listelor electorale din cadrul autorităţilor publice locale, dar şi membrilor organelor electorale inferioare asistenţa necesară pentru aplicarea uniformă a procedurilor de gestionare a Registrului de stat al alegătorilor.
În cadrul Centrului de Apel vor activa 12 operatori. Linia de informare a Centrului de Apel va funcţiona de luni până vineri, între orele 8.00 - 17.00, iar în perioada 11-13 iulie 2021 programul de lucru va fi extins până la 24 de ore pe zi.
Centrul poate fi apelat la tarif ordinar de la telefonul fix sau mobil din orice localitate a Republicii Moldova sau din afara țării.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!