Dezvoltarea
inovațiilor pentru o viață mai bună
La finalul anului 2020, peste 12 milioane
de fumători din 64 de țări au renunțat la țigări și au ales dispozitivele de
încălzire a tutunului dezvoltate de Philip Morris International. În raport se
menționează că, anul trecut, veniturile companiei au constituit 28,7 miliarde
de dolari, dintre care aproape 24% provin din vânzarea produselor fără fum. În
2015, această cifră constituia doar 0,2%.
Tot în 2020, dispozitivul de încălzire a
tutunului, IQOS, a obținut statutul de produs de tutun cu risc redus.
Autorizația a fost emisă de Administrația pentru Medicamente și Alimente din
Statele Unite ale Americii, una din cele mai importante autorități din domeniul
sănătății din lume.
Philip Morris tinde ca, până în 2025,
peste 40 de milioane de fumători adulți, care nu pot renunța la acest obicei,
să aleagă alternative fără fum, iar dispozitivele să fie prezente în circa 100
de țări. De asemenea, compania își propune ca 50% din veniturile sale să
provină din comercializarea produselor fără fum.
Modul
de operare
Comercializarea produselor fără fum doar
persoanelor adulte este una din principalele priorități ale Philip Morris. Iată
de ce, până în 2023, compania își propune ca toate dispozitivele electronice
fără fum să fie dotate cu o tehnologie specială de verificare a vârstei. Mai
mult ca atât, în Noua Zeelandă a fost lansat anul trecut IQOS VEEV, primul
dispozitiv de acest gen.
„O tehnologie de verificare a vârstei,
care să fie sigură și simplă, este o evoluție în domeniul produselor fără fum
și necesită o colaborare serioasă cu furnizorii IT și cu dezvoltatorii
aplicațiilor digitale. Echipa noastră a apelat la principalii jucători ai
acestei industrii pentru a se asigura ca cele mai performante tehnologii să fie
integrate în produsele fără fum ale PMI”, se menționează în raport.
Grija
față de oameni
În contextul situației pandemice,
generate de virusul COVID-19, compania s-a concentrat în mod prioritar pe
sănătatea angajaților, partenerilor și clienților, prin asigurarea unui mediu
de lucru sigur.
„Chiar dacă ne-am ciocnit cu numeroase
provocări, au fost și câteva aspecte pozitive ca rezultat al adaptării la
COVID-19. Unul dintre acestea este acceptarea faptului că munca la distanță
poate fi efectivă, productivă și, pentru unii, mai satisfăcătoare decât
prezența la birou pe parcursul întregii zile. Cu toate acestea, interacțiunea
umană rămâne a fi valoroasă. Din acest motiv, compania a adoptat conceptul de
„Muncă Inteligentă” – o combinație dintre lucrul de acasă și cel de la birou”,
se mai arată în Integrated Report.
Protecția
mediului
Philip Morris International s-a angajat să gestioneze
impactul social și cel de mediu de-a lungul întregului lanț valoric. Iată de
ce,compania a lansat serviciul CIRCLE, care continuă să câștige popularitate în
rândul utilizatorilor de dispozitive electronice de încălzire a tutunului.
Programul oferă consumatorilor posibilitatea de a returna dispozitivul uzat,
contribuind astfel la protecția mediului. Dispozitivele sunt transportate către
centrele de reciclare ale PMI. În așa fel, în 2020, în cele două hub-uri au
fost prelucrate peste 190 de tone de dispozitive. În total, prin intermediul
serviciului CIRCE, au fost colectate 48% din produsele fără fum plasate pe
piață, cu aproape 10% mai mult față de anul precedent.
Această categorie conține materiale publicitare, texte sau comunicate de presă plătite.
Redacţia UNIMEDIA nu poartă răspundere pentru conținutul acestor materiale.