Scandalul Coca-Cola de la Euro 2020. Produsele dubioase pe care Cristiano Ronaldo le-a promovat în trecut

19 Iun. 2021, 14:00
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
19 Iun. 2021, 14:00 // Au Bani //  MD Bani

Pe lângă salariul uriaș pe care îl are fotbalistul Cristiano Ronaldo, aceste mai are venituri uriașe și din sponsorizări  sumele uriaşe obţinute şi din promovarea unor produse sau mărci.

Recent, fotbalistul a provocat declinul acțiunilor Coca-Cola după ce a înlăturat din câmpul vizual al camerelor, la o conferință de presă, două sticle cu răcoritoare produse de companie. Apoi, fotbalistul le-a recomandat oamenilor să bea apă în schimb. Este greu de trecut peste ipocrizia lui Cristiano Ronaldo în acest caz. În trecut el a promovat chiar marca Coca-Cola, dar și lanțul de fast-food KFC. După incidentul recent, utilizatorii de pe Twitter au avut grijă să readucă în prim plan aceste momente din trecutul portughezului, scrie go4it.


Ronaldo a promovat până acum zeci de mărci. Unele dintre acestea sunt globale, precum Samsung, iar altele regionale, precum Altice. Interesul uriaş al companiilor pentru CR7 nu are cum să mire pe cineva. Vedeta echipei Juventus are sute de milioane de fani pe reţelele de socializare online.

Dintre brandurile cu care fotbalistul şi-a asociat numele, destul de multe sunt din tehnologie sau şi din acest sector. Printre acestea se numără: Samsung, ZTE/Nubia, Altice/Optimum, TAG Heuer, MEO, Panzer Glass sau Konami.

Ronaldo a mai promovat aplicaţiile Nike Pro Genius şi Mobitto. Mai mult, fotbalistul a investit în aplicaţii precum CR7 Selfie app by Cristiano Ronaldo şi Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run.

Ronaldo a apărut, în 2014, în câteva reclame pentru Pao, un gadget japonez bizar pentru antrenarea muşchilor feţei.

Fotbalistul a mai promovat şi SixPad, un alt gadget dubios „Made in Japan”, care promite să lucreze muşchii abdominali ai utilizatorilor şi nu numai fără prea mult efort din partea acestora. Unii utilizatori au spus că acest gadget este o „escrocherie” cu care CR7 nu ar trebuie să se asocieze.

Alt dispozitiv controversat promovat de Cristiano Ronaldo a fost ReFa ACTIVE TVC, care promite să tonifice corpul și să îmbunătățească circulația.

Realitatea Live

25 Apr. 2024, 09:55
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
25 Apr. 2024, 09:55 // Actual //  Lupu Eduard

TikTok va suspenda în mod voluntar programul de recompensă al noii aplicaţii TikTok Lite, în timp ce lucrează pentru a răspunde preocupărilor UE, a declarat compania miercuri, pe platforma de socializare X, transmite CNBC.

Comisia Europeană a dat termen până miercuri inclusiv companiei deţinute de grupul chinez ByteDance să abordeze preocupările cu privire la posibila creare de dependenţă prin intermediul programului de recompense pentru copii, urmând ca în caz contrar se confrunte cu o suspendare temporară a funcţiei.

CE consideră că acest mecanism reprezintă ”riscuri grave la adresa sănătăţii mentale a utilizatorilor”.

Platforma nu a comunicat Bruxellesului, înainte de lansarea aplicaţiei, o evaluare a riscurilor, conform obligaţiilor prevăzute în cadrul noii legislaţii cu privire la serviciile digitale (DSA).

Reţeaua de socializare TikTok, deţinută de compania chineză ByteDance, a lansat săptămâna trecută în Franţa şi în Spania noua aplicaţie, care le permitea utilizatorilor să fie plătiţi pentru vizionarea de videoclipuri. TikTok Lite era deja disponibilă în Coreea de Sud şi Japonia.

Utilizatorii TikTok Lite cu vârste de peste 18 ani puteau „să colecteze puncte descoperind noi conţinuturi sau realizând anumite acţiuni”, au declarat reprezentanţii reţelei de socializare. Punctele astfel colectate puteau fi transformate în carduri cadou sau folosite pentru a susţine creatorii de conţinuturi.

„Recompensele variază în funcţie de sarcinile îndeplinite şi de experienţa în aplicaţie”, iar „durata maximală de vizionare a videoclipurilor recompensate este cuprinsă între 60 şi 85 de minute”, au precizat la momentul respectiv reprezentanţii TikTok.

Foarte apreciată de tineri şi de influenceri pentru videoclipurile sale care sunt adeseori dansante sau muzicale, controversata reţea de socializare TikTok a atras peste 1,5 miliarde de utilizatori la nivel mondial.

Ea este acuzată cu regularitate că găzduieşte numeroase videoclipuri de dezinformare, provocări periculoase şi imagini pornografice sau că ar fi chiar un instrument de spionaj şi de propagandă în slujba Chinei, o acuzaţie respinsă de compania ByteDance.

Comisia Europeană a demarat totodată anchete separate care vizează Meta, Snap (Snapchat), TikTok şi YouTube despre măsurile implementate de aceste companii pentru a proteja „sănătatea fizică şi mintală” a minorilor.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău