‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
luni, 22 aprilie, 2024
7.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageAfaceriEcaterina Rudko: Dorința noastră cea mare este să ne ajungă produsele pe rafturile supermarketurilor

Ecaterina Rudko: Dorința noastră cea mare este să ne ajungă produsele pe rafturile supermarketurilor

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Ecaterina Rudko, a prins drag de agricultură de tânără. Împreună cu soțul ei au avut ocazia să meargă în Elveția și să muncească cot la cot cu elvețienii în una din fabricile de procesare a cerealelor.

Odată întorși în Republica Moldova, au decis că vor să lanseze acasă o mică afacere după toate rigorile deprinse în străinătate. Drumul de la luarea deciziei și până la lansarea propriei mărci de cereale a fost unul nelipsit de provocări.

Deși privind dintr-o parte producerea de cereale pare un proces simplu, obținerea tuturor actelor permisive a durat luni de zile, întrucât lipsa de standarde i-a obligat să își elaboreze propriile standarde de firmă și instrucțiuni tehnologice.

Odată rezolvată partea birocratică, familia Rudko a început să dea o luptă și mai dificilă, cea a accesării pieței de desfacere.

Când credeau că cel mai dificil lucru, cu achiziția de utilaje și standardizarea procesului de producere, a rămas în spate, familia Rudko a înțeles că adevărata bătălie pentru accesarea pieței abia urmează să o dea.

Într-o concurență acerbă cu importurile masive de cereale ieftine și cu o reziztență a marilor retail-eri pentru a expune pe rafturile magazinelor mari, Ecaterina nu a renunțat nicio clipă la ideea că aici, acasă, putem oferi consumatorilor cereale sănătoase.

‹ adv ›

Astfel încât astăzi, sub marcă de cereale „Mic Dejun” găsim fulgi de grâu, de orz, de secară, de ovăz, de porumb, de sorg, de hrișcă, chiar și mai mult, mazărea și fasolea le găsim sub formă de fulgi, ușor de pregătit.

Pentru clienții care pun accent pe echilibru nutrițional, Ecaterina a mixat cerealele simple cu semințe sănătoase, astfel încât gama produselor ei se ridică la peste 30 de tipuri de cereale, pentru toate vârstele și gusturile.

Dacă până la pandemie, afacerea înregistra o creștere constantă, atunci anul 2020 a afectat semnificativ cifra de afaceri a companiei.

‹ adv ›

S-au redus semnificativ livrările de cereale către grădinițe și școli. Dacă în anul 2019 aceasta livrase peste 15 tone de cereale către instituțiile de învățămînt, în anul 2020 livrarea a scăzut aproape de zero.

Pandemia i-a obligat să regândească strategia de vânzări. Să fie prezenți la toate târgurile care au loc pe teritoriul țării. E un efort uriaș, să muncești de luni până vineri la producere, iar în weekend să stai la tarabă.

Dorința cea mare a Ecaterinei este ca într-o zi cerealele produse de familia ei să se regăsească pe rafturile marilor rețele de magazine.

Ecaterine ne asigură că fără respect față de consumator nu poți creea un produs cu adevărat calitativ. Grija și dragostea față de proprii copii o determină să producă cu responsabilitate fiecare pungă de cereale, fiind conștientă că un mic dejun sănătos oferit copiilor poate contribui la sănătatea viitoarei generații.

Familia Rudko speră că într-o zi producătorul autohton va avea prioritate la achiziițiile publice, va fi prezent într-o proporție mai mare pe rafturile magazinelor, însă, deocamdată, ceea ce îi recomandă este dedicația față de ceea ce fac, calitatea cerealelor pe care le produc și, binențeles, speranța că agricultura și procesarea vor prinde zile mai bune și în Republica Moldova.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

1 Comentariu

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›