Concurs de Identitate Vizuală pentru Ziua Națională a Vinului. Designerii grafici, ilustratorii și liberii profesioniști pot câștiga 30 000 de lei

Graphic_Designer1920x1080

Ziua Națională a Vinului este un eveniment unic pentru industria mondială a vinului. Moldova este unica țară care sărbătorește Ziua Vinului, cu statut de „sărbătoare națională”.

Anul acesta Ziua Națională a Vinului își sărbătorește cea de-a 20-a aniversare. Sunt 2 decenii de când sărbătorim vinul moldovenesc la noi acasă. Cu fiecare an, amploarea festivalului crește, atrăgând nu doar curioșii, dar și experți locali și regionali din industria vinului.

Studiile arată că, numărul turiștilor care aleg să viziteze orașul anume în această perioadă a crescut considerabil. Festivalul a devenit tot mai mare și ca număr de vinării implicate, locații, tipuri de evenimente, dar și perioadă de desfășurare.

Astfel, Oficiul Național al Viei și Vinului, în parteneriat cu Asociația Companiilor de Creație COR și Proiectul de Competitivitate din Moldova, au luat decizia de a lansa concursul de creare a identității vizuale al acestui eveniment.

Perioada de aplicare: 01 iunie – 20 iunie, 2021.

Pot participa: designeri grafici, ilustratori și liberi profesioniști.

Premiul mare: 30 000 MDL.

Concursul se va desfășura în perioada iunie-iulie, 2021, în cadrul căreia vor avea loc o serie de workshop-uri online, cu participare gratuită, susținută de experți internaționali pentru a asigura o înțelegere a ceea ce se vrea realizat prin acest concurs.

Pentru a participa la eveniment este nevoie de completat formularul din descrierea evenimentului.

Documente și informații utile:

Regulamentul, brieful și formularul de înregistrare le găsiți aici.

Etape de selecție:

# Perioada de aplicare a lucrărilor (logo și elemente grafice);
# Membrii juriului desemnat vor alege 10 lucrări semifinaliste, în baza punctajului maxim;
# 10 lucrări selectate vor fi expuse votului public pe pagina de Facebook și Instagram a Wine of Moldova;
# 5 lucrări cu punctaj maxim din partea publicului vor trece în etapa de Pitching;
# Pitching – fiecare din cei 5 finaliști vor prezenta lucrările lor (10-15min) în regim online;
# Identitatea câștigătoare va fi aleasă în baza punctajului maxim oferit de către membrii juriului.

Nu se vor accepta în concurs idei nefinisate, schițe nedigitalizate și dosare incomplete ce nu îndeplinesc în totalitate cerințele briefului.

Juriul concursului va fi format din experți internaționali, mentori, reprezentanți COR și ONVV.

Workshopuri organizate:

Pentru a ghida participanții mai bine în contextul global actual, concursul va organiza 3 workshopuri cu participarea experților internaționali și locali.

# Workshop #1. Global trends in brand communication with Chris Mitchell va avea loc în data de 9 iunie, la orele 14.00. Evenimentul va fi organizat online, în limba engleză, iar participarea este gratuită. Mai jos găsiți linkul la eveniment cu o agendă desfășurată.

 # Midterm mentoring. În același timp, participanții vor putea beneficia de sesiuni de mentorat intermediare, fiind consultați de experți locali și internaționali într-o sesiune individuală, timp de 15 minute.

# Historical review. Pe parcursul acestei luni de lucru va avea loc o prezentare a retrospectivei celor 20 ani de festival, pentru o înțelegere mai profundă a evoluției festivalului și insighturi.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente