(video) Premieră: Noul şi primul BMW M4 GT3 din istorie

BMW Motorsport şi-a dezvăluit într-un final noul model flagship de curse. Noul şi primul BMW M4 GT3 din istorie vine să înlocuiască BMW M6 GT3, are până la 590 CP şi costă o avere – 415.000 de euro net!

Vezi şi: (video) Întâlnire între noile BMW M4 şi BMW M4 GT3. Care sunt diferențele

https://www.youtube.com/watch?v=ffBz-84R7rs
https://youtu.be/kCLOaAjUy48

Caracteristici cheie:

  • Noul BMW M4 Competition oferă baza perfectă pentru BMW M4 GT3, al cărui motor a fost proiectat de la început pentru a fi utilizat pe circuite. Acest lucru subliniază modul în care dezvoltarea automobilelor de serie şi a maşinilor de curse merg întotdeauna mână în mână la BMW M GmbH.
  • De la începutul anului 2020, BMW M4 GT3 a trecut prin numeroase etape de dezvoltare. Practic, acest lucru a început cu simulări CAD şi CFD şi a continuat cu utilizarea unui motor pe bancul de teste, asamblarea şasiului de teste şi activitatea în tunelul aerodinamic.
  • În decembrie 2020, la BMW SIM Live Event, Philipp Eng (Austria) a demonstrat volanul pentru BMW M4 GT3, care a fost dezvoltat împreună cu FANATEC. Este primul volan din lume care poate fi utilizat fără modificări atât într-o maşină de curse reală, cât şi într-un simulator!
  • În 2021, testele au continuat la Monteblanco (Spania), Almeria (Spania) şi pe bucla Nordschleife de la Nürburgring (Germania). În prezent, maşina a acumulat peste 14.000 de kilometri de teste – echivalentul a peste 70 de ore de circuit. De-a lungul acestei faze, inginerii BMW M Motorsport au muncit din greu pentru a îmbunătăţi pilotajul şi fiabilitatea maşinii pentru a fi pregătită pentru curse. Obiectivul: reducerea semnificativă a costurilor ciclului de viaţă şi a cheltuielilor de întreţinere în comparaţie cu predecesorul său.
  • Cele mai mari îmbunătăţiri în comparaţie cu predecesorul său, BMW M6 GT3, sunt în trei domenii: manevrabilitate, rentabilitate şi funcţionare. Echipamentul de manevrare şi cockpitul BMW M4 GT3 sunt mai confortabile pentru piloţii amatori, în timp ce maşina este mai blândă cu anvelopele şi oferă o consistenţă mai mare. Costurile mult mai reduse ale ciclului de viaţă şi intervalele de întreţinere mai lungi pentru motor şi transmisie sunt factori economici vitali. Utilizarea maşinii a fost mult uşurată prin faptul că multe setări de bază pot fi configurate direct prin volan, fără a fi necesară conectarea unui laptop extern.
  • Preţul de achiziţie al BMW M4 GT3 începe de la 415.000 € (net) – cu 4.000 de euro mai puţin decât preţul predecesorului său, BMW M6 GT3, şi aproximativ acelaşi cu cel al concurenţilor săi.
  • Un Competition Package este disponibil ca opţiune din fabrică, la un cost suplimentar. Acesta include dotări opţionale utile, integrate şi testate special pentru utilizarea în cursele de anduranţă. Ca opţiune specială, pachetul include o zi de antrenament exclusiv într-un simulator BMW M4 GT3 intern.
  • Vezi specificaţiile principale ale maşinii pe pagina 6 a documentului ataşat.

BMW M4 GT3 va disputa prima sa cursă la 26 iunie, în etapa a patra a Nürburgring Endurance Series (NLS). După lansarea şi debutul în cursă în iunie, modelul va fi supus mai multor teste şi apariţii în cursă înainte de a fi livrat primilor clienţi, care vor concura cu ea în întreaga lume în 2022.

[embeddoc url=”https://autoblog.md/media/2021/06/210601_BMW_M4_GT3_Mediaguide_EN.pdf” viewer=”google”]

Cmentariile sunt închise