/LIVE TEXT/ Război în Ucraina, ziua 791: Rachete secrete și viceministru arestat! SUA și UE oferă ajutor, iar Rusia anunță un acord cu Kievul

/VIDEO/ Patru concurenți electorali au depus rapoartele financiare la CEC. Partidul care a cheltuit cei mai mulți bani în prima săptămână de campanie

missing
03 iunie 2021, ora 22:57

Patru concurenți electorali au depus, până astăzi, la CEC, rapoartele financiare privind cheltuielile pe care le-au făcut în campanie. Astfel, Blocul Renato Usatîi este concurentul care și-a scuturat cel mai bine buzunarele, în prima săptămână de agitație electorală. În această perioadă, reprezentanții blocului au pus la bătaie circa un milion 180 de mii de lei. Pe locul doi și trei se poziționează Partidul Șor și Partidul Acțiune și Solidaritate. Pentru care acțiuni s-au cheltuie cei mai mulți bani, vedeți în cele ce urmează.

Așadar, Blocul Renato Usatîi este concurentul care și-a subțiat cel mai tare bugetul, în prima săptămână de campanie. În această perioadă, blocul a cheltuit circa un milion 180 de mii de lei. Cei mai mulți bani, potrivit raportului financiar depus la CEC, s-au scurs pentru întruniri și evenimente electorale, fiind vorba de circa 600 de mii de lei. Mai exact, banii s-au plătit pentru arenda scenei, prestațiile scenice și sonorizare. Alte 365 de mii de lei blocul Renato Usatîi i-a dat pentru transport, fiind vorba, în special, de combustibil. Iar alte aproape 130 de mii de lei concurentul electoral i-a cheletuit pe publicitatea plasată pe mijloace electronice.

TOPUL CHELTUIELILOR BLOCUL „RENATO USATÎI” , SĂPTĂMÂNA I

ÎNTRUNIRI ELECTORALE – CIRCA 600 MII LEI
TRANSPORT – 365 MII LEI
CHELTUIELI PUBLICITARE – CIRCA 130 MII LEI

Între timp, Partidul Șor este cel care se plasează pe locul doi, în topul formațiunilor care până acum au investit cei mai mulți bani în campania electorală. Astfel, membrii partidului au cheltuit în această perioadă circa 403 mii de lei. Și în cazul lor, cei mai mulți bani s-au alocat pentru materiale promoționale, întruniri și evenimentele electorale, dar și cheltuieli pentru publicitate.

TOPUL CHELTUIELILOR PARTIDUL „ȘOR”, SĂPTĂMÂNA I

MATERIALE PROMOȚIONALE – CIRCA 222 400 MII LEI
ÎNTRUNIRI ELECTORALE – PESTE 200 MII LEI
CHELTUIELI PUBLICITARE – PESTE 150 MII LEI

Iar Partidul Acțiune și Solidaritate a cheltuit până acum, pentru campania electorală, circa 380 de mii de lei. Materialele promoționale, publicitatea prin intermediul mijloacelor de informare electronică și combustibilul pentru transport au costat cel mai mult.

TOPUL CHELTUIELILOR PAS, SĂPTĂMÂNA I

MATERIALE PROMOȚIONALE – PESTE 330 MII LEI
CHELTUIELI DE PUBLICITATE – CIRCA 30 MII LEI
TRANSPORT – 20 MII LEI

Între timp, blocul comuniștilor și socialiștilor a cheltuit până acum peste 150 de mii lei pentru campania electorală. Cei mai mulți bani s-au dat pentru publicitate prin mijloacele electronice, panouri sau alte platforme stradale. Alte peste 80 de mii de lei au fost cheltuiți pentru materialele promoționale și întrunirile electorale.

TOPUL CHELTUIELILOR, BLOCUL PCRM-PSRM, SĂPTĂMÂNA I

CHELTUIELI PUBLICITARE – CIRCA 67 500 LEI
MATERIALE PROMOȚIONALE – PESTE 60 MII LEI
ÎNTRUNIRI ELECTORALE – PESTE 20 MII LEI

Celelalte formațiuni, înregistrate în cursa electorală, nu au depus, deocamdată, rapoartele financiare la CEC. Până astăzi, oficial, în bătălia pentru fotoliile din Parlament s-au înscris: Blocul electoral al comuniștilor și socialiștilor, Partidul Acasă Construim Europa, Partidul Acțiunii Comune Congresul Civic, Blocul Electoral Renato Usatîi, Partidul Acțiune și Solidaritate, Partidul Politic Șor, Partidul Mișcarea Profesioniștilor Speranța-Nadejda, Partidul Democrat, Platforma DA, Partidul Unității Naționale, Partidul Democrația Acasă. Alte 6 dosare se află în proces de examinare.

Abonează-te la știri pe e-mail

TV8.md este site-ul de știri din Republica Moldova cu noutăți sociale, politice și economice de ultima oră, meteo astăzi, emisiuni, interviuri și investigații.
TiktokFacebookInstagramYoutubeTelegram

© 2024 TV8.md. Preluarea materialelor publicate pe tv8.md se face doar cu citarea sursei și prin intermediul unui link activ către pagina articolului.

FacebookInstagramYouTubetwittertelegramtelegram