(video) Detalii oficiale despre interiorul noului VW Multivan – cel mai flexibil din istorie

Divizia Volkswagen Commercial Vehicles a dezvăluit câteva noi detalii cheie despre noul VW Multivan care va debuta foarte curând. Marele accent se pune pe faptul că va oferi foarte mult spaţiu datorită celui mai flexibil interior pe care l-a avut vreodată un Bulli.

Primele detalii: (foto) Patru imagini teaser de la VW cu noile Transporter T7, Amarok, Project Trinity şi un camion MAN

Caracteristici cheie:

  • Va oferi o poziție înaltă de şezut pe locurile din faţă.
  • Vor exista până la cinci scaune individuale mobile / detașabile în partea posterioară a cabinei.
  • La cerere, al doilea rând de scaune poate fi rotit cu 180 de grade, permițând așezarea lor în aranjamentul tipic față în față al Multivan.
  • De acum înainte vor exista doar locuri individuale – bancheta cu lățime completă de pe al treilea rând a fost eliminată. În același timp, noile locuri individuale din al doilea și al treilea rând au devenit mult mai ușoare.
  • Acum pot fi mutate extrem de rapid și, de asemenea, scoase și introduse înapoi cu cea mai mare ușurință. Asta pentru că Volkswagen au reinventat sistemul de şine. Acum acestea se întind de la al doilea rând şi până în portbagaj, ceea ce face ca amenajarea scaunelor să fie mai flexibilă ca niciodată.
  • Deoarece bancheta din spate cu trei locuri a cedat unor scaune individuale, va fi posibil în viitor, de exemplu, să scoateți pur și simplu scaunele de pe o parte a vehiculului sau să împingeți înainte fără probleme scaunul din mijloc din cel de-al treilea rând pentru a putea încărca de exemplu o bicicletă.
  • Spaţiul mai mare pentru pasagerii din primul rând, dar şi pentru şofer, este asigurat în primul rând de excluderea unei cutii de viteze manuale. Noul Multivan va exista doar cu un DSG cu dublu ambreiaj, cu tehnologie shift-by-wire, iar levierul compact al cutiei de viteze va fi localizat pe bord.
  • Acesta din urmă este integrat ergonomic perfect în noul panou de instrumente din dreapta volanului. Se află astfel la un nivel cu afișajul de 10 inci al sistemului de infotainment pe care, pentru prima dată în Multivan, va putea fi văzută o reprezentare reală la 360 de grade a vehiculului pentru a uşura parcarea și manevrele în spaţii restrânse (dotare opţională).
  • Între timp, cu un etaj mai jos, maneta de frână de mână convențională a fost, de asemenea, eliminată. De acum înainte, frâna de parcare este activată electronic prin buton sau automat.
  • Astfel, spațiul dintre scaunul șoferului și scaunul pasagerului din față crește și mai mult, încât să puteți sări rapid în spate pentru a vedea copiii în timpul unei opriri sau pentru a obține ceva din cutia rece, ori pentru a utiliza noua masă multifuncțională din spate ca o consolă centrală între scaunul șoferului și pasagerul din față.
  • Noul Multivan va mai putea fi comandat cu un acoperiş panoramic impunător.

Cmentariile sunt închise