Barca electrică X-Shore poate fi pornită de la distanță, prin smartwatch, adună 150 de puncta de date, inclusiv calitatea apei în fiecare secundă și are un motor încorporat de 225 kW cu o baterie de 120kWh, potrivit Mediafax, transmite playtech.ro
Această barcă smart are un punct forte important: software-ul
„Încercăm să conducem transformarea pe care ați
văzut-o în industria auto, de la mașinile cu motor cu combustie la mașinile
electrice”, a spus CEO-ul X-Shore, Jenny Keisu, citat de aceeași sursă. „Încercăm
să conducem acest lucru în segmentul marin și credem că trebuie să fie o
experiență bună pentru utilizator”.
X-Shore este diferită de alte bărci electrice
existente. Are un ecran tactil de 24 inch, care amintește de ecranele massive
pe care le pune Musk în mașinile sale. De asemenea, dispune de pilot automat și
primește actualizări de software wireless. Mai mult, are camere care anunță
dacă echipajul sau bagajele cad peste bord.
Totul ține de software la această barcă smart. De
asemenea, este modulară și adaptabilă. Există opțiunea de modularitate, așa că
poți proiecta barca exact cum vrei – modul de pescuit, modul social sau de
scufundări.
Complet încărcată, barca e pregătită pentru circa două
ore de distracție completă sau 20 de ore de croazieră lentă, aproximativ 180
km.
Bineînțeles, marele dezavantaj este că nu e prea
ieftină. Eelex 8000 costă în jur de 329.000 de dolari pentru carenă și motoare.
Însă poți cumpăra și module suplimentare, pentru mai multă flexibilitate și o
gamă mai largă de utilizări.
Îți poți lua „zborul” la bordul aceste noi ambarcațiuni
electrice
Prima
barcă cu motor cu hidroavionaj electric din lume, care reduce consumul
de energie și zgomotul „zburând” deasupra valurilor, și-a făcut debutul pe
lacurile din Elveția.
Ambarcațiunea se numește Candela Seven și poate atinge
viteze de 55 km pe oră atunci când foliile sale o ridică deasupra apei.
Producătorii săi promit o experiență de călătorie mai lină și mai de durată
decât ceea ce pot oferi alte bărci electrice.
Tehnologia utilizată aduce îmbunătățiri majore în ceea
ce privește eficiența. Foliile reduc fricțiunea apei și efectul valurilor care
lovesc barca, iar astfel se reduce consumul de energie cu 80% în comparație cu
bărcile normale cu motorină și se extinde raza de acțiune a navei la 90 km.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!