Grupul american Amazon.com Inc va introduce miercuri o tehnologie biometrică pentru magazinele Whole Foods din jurul oraşului Seattle, unde cumpărătorii vor putea plăti pentru produsele achiziţionate prin simpla scanare a palmei.
Amazon utilizează deja această tehnologie în magazinele sale tradiţionale Go şi Books în lanţul de magazine alimentare Whole Foods, pe care l-a achiziţionat în 2017.
Sistemul denumit Amazon One permite clienţilor să asocieze cartea lor de credit cu amprenta palmei lor. În acest fel, cumpărătorii vor avea la dispoziţie o alternativă de plată care oferă mai puţin contact decât numerarul şi plăţile cu cardul, precizează Amazon, scrie AGERPRES.
Grupul american a precizat că, în prima etapă, tehnologia sa biometrică va fi introdusă miercuri la magazinele Whole Foods din apropiere de sediul său central din Seattle, urmând ca în lunile următoare să fie extinsă şi la alte magazine din zona metropolitană a oraşului Seattle.
Chiar și după introducerea acestui sistem de plată, Amazon a optat pentru păstrarea casierilor. Sistemul Amazon One necesită în continuare scanarea articolelor la casele de marcat astfel, încât nu vor fi afectate locurile de muncă la magazinele Whole Foods.