Mercedes EQS, al cărui debut va avea loc săptămâna aceasta, va
produce profituri atractive, deşi încă sub nivelul celor generate de modelul
S-Class, echipat cu motor cu ardere internă, din cauza costurilor mai ridicate
ale componentelor pentru vehiculele electrice, a declarat Kallenius, într-un
interviu acordat publicaţiei Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.
"Logica rămâne aceeaşi: segmentul de top promite cea mai bună marjă de
profit", a spus şeful Daimler.
EQS va fi primul model Mercedes produs pe o platformă dedicată exclusiv
vehiculelor electrice, o piatră de hotar pentru grupul german, criticat pentru
că a trecut prea lent la fabricarea maşinilor electrice. Va avea o autonomie de
770 de kilometri, depăşind alte modele electrice, susţine Kallenius.
El a adăugat că ţinta companiei, de a produce până în 2030 vehicule neutre din
punctul de vedere al emisiilor de carbon, să fie realizată mai repede decât s-a
estimat.
"Acest obiectiv s-ar putea realiza mai devreme, ţinând cont de ritmul
dinamic înregistrat în prezent", a declarat şeful Daimler.
Anul trecut, grupul Daimler anunţa că toate cele peste 30 de fabrici ale sale
de la nivel global vor ajunge neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon
până în anul 2022.
Ţinta precedentă acoperea doar unităţile din Europa unde se produc maşini,
vehicule comerciale, camioane şi baterii.
Daimler se va asigura că toate maşinile noi, metodele de producţie şi
furnizorii vor lucra astfel încât să nu producă emisii de dioxid de carbon.
Acest plan privind emisiile de carbon va fi realizat prin îmbunătăţirea
semnificativă a eficienţei energetice, folosirea energiei eoliene, solare, a
valurilor şi folosirea biogazului.
În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.
Noul Sedan Exclusiv Mercedes electric EQS ar putea aduce profituri solide după lansarea sa: Ce divulgă șeful Daimler
Noul sedan exclusiv
electric Mercedes EQS va genera profituri majore chiar de la lansare, fiindcă vehiculul
beneficiază de tehnologie de vârf, a afirmat directorul general al grupului
german Daimler AG, Ola Kallenius, scrie Bloomberg, transmite agerpres.ro
Foto: Mercedes EQS
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!