(video) Premieră: Noul GMC Hummer EV se prezintă acum şi sub forma unui SUV

Americanii de la GMC au ales acest weekend pentru a prezenta varianta SUV a noului Hummer EV. Noua maşină imită practic în totalitate pickup-ul dezvăluit la sfârşit de octombrie 2020, în afară de caroserie.

https://www.youtube.com/watch?v=HwLvqvcWEos
https://www.youtube.com/watch?v=VpTj8q4ZD9U

Caracteristici cheie:

  • Dacă pickup-ul are o lungime de 5.5 metri, atunci SUV-ul GMC Hummer EV este semnificativ mai scurt (cifra exactă nu a fost publicată). Din imaginile ataşate se poate vedea că nu are doar o consolă posterioară mai scurtă, ci şi un ampatament mai mic (3.218 vs 3.445 mm). 
  • Cu toate acestea, portierele posterioare ale celor două mașini sunt aceleași, precum și spațiul din al doilea rând. Un al treilea rând de scaune nu există. Hayonul are o deschidere orizontală şi o roată de rezervă ataşată de exteriorul acestuia.
  • Similar pickup-ului, SUV-ul poate fi transformat într-unul decapotabil prin îndepărtarea panourilor de acoperiș. Acestea se pot depozita în portbagajul frontal spațios
  • În fața șoferului este un ecran de 12.3 inci drept panou de bord digital, iar sistemul multimedia este operat pe un ecran tactil de 13.4 inci. Echipamentul poate fi bogat și poate include tapițerie din piele, scaune frontale acţionate electric, un sistem audio performant și multe altele.
  • Elementul principal de susținere a şasiului este cadrul bateriei situat între osii, la care sunt atașate sub-cadre puternice și suspensii independente în față și în spate. Vorbind despre baterie, aceasta este de model Ultium din noua generație, dezvoltată în cooperare cu LG Chem și având un conținut scăzut de cobalt scump. Dedesubt este protejat de foi din oțel, iar dispunerea nodurilor permite trecerea uşoară printr-un vad de apă cu o adâncime mai mare de 600 mm.
  • În modul standard a suspensiei pneumatice și a sistemului electronic cu modurile de condus, GMC Hummer are o gardă la sol de 257 mm, în timp ce în modul Terrain creşte până la 302 mm. Cursa suspensiei constituie 330 mm. Cel mai extrem mod Extract este disponibil opţional – acesta întinde toată suspensia pentru a se forma o gardă la sol de tocmai 404 mm!
  • Șasiul include şi un sistem de direcţie integrală activă, soluţie care sporeşte manevrabilitatea: roțile din spate se rotesc în direcția opusă celor din față cu până la zece grade și reduc raza de întoarcere până la 10.8 metri.
  • Mecanismul de întoarcere a roţilor spate poate fi dezactivat sau comutat în modul CrabWalk – în acest caz toate cele patru roți se întorc într-o singură direcție, iar la viteză mică SUV-ul se poate mișca pe diagonală! 
  • Și pentru conducerea pe drumuri asfaltate este prevăzut un sistem de pilotare semi automatizată Super Cruise, cu funcție de schimbare automată a benzii.
  • Dacă pickup-ul se poate lăuda cu versiuni cu peste 1.000 CP, atunci SUV-ul nu, inclusiv pentru că are o baterie cu o capacitate mai mică. Cel mai scump model – GMC Hummer EV SUV Edition One – primul care va intra pe piață, are trei motoare electrice (unul în față și două în spate) cu o putere totală de 842 CP şi un cuplu generat la roţi de 15.590 Nm. Poate face 0-97 km/h în 3.5 secunde şi rula pe o distanţă de aproximativ 480 de km cu un singur plin de energie. În plus, un astfel de SUV are un încărcător care suportă o tensiune de până la 800 de volți și o putere de 350 kW. Versiunea Edition One costă 106.000 de dolari și va apărea pe piață la începutul anului 2023.
  • În același timp, ediția One de start va fi lansată cu un pachet opțional Extreme Off-Road, care include anvelope off-road, protecție suplimentară dedesubt, arbori şi semi osii ranforsate, camere video sub maşină, o imitație a unui diferențial posterior blocabil (când este activat, ambele motoare spate funcționează sincron) și un diferențial blocabil frontal real. Cu acest pachet autonomia maximă constituie 450 de km, iar preţul SUV-ului se ridică la 111.000 de dolari.
  • Alte versiuni vor apărea mai târziu. În primăvara anului 2023 este planificat debutul versiunii Hummer EV3X la un preț de 100.000 de dolari, deși diferă de versiunea Edition One doar prin echipamente, toate agregatele fiind aceleași. 
  • Un SUV cu două motoare Hummer EV2X va fi lansat pentru 90.000 de dolari. Acesta va propune 634 CP, 10.033 Nm la roți și autonomie de până la 480 de km. 
  • Ambele versiuni anunţate mai sus au un încărcător de bord de 800V şi se pot încărca rapid cu o putere de până la 300 kW!
  • Iar modelul de bază Hummer EV2 va fi disponibil abia din primăvara anului 2024! Are două motoare care produc 634 CP şi oferă 10.033 Nm de cuplu la roţi. Autonomia se ridică până la 400 de km. Nu are direcţie integrală, nici suspensie pneumatică, iar încărcătorul de bord funcţionează la o tensiune maximă de 400V. Preţul maşinii este de 80.000 de dolari.

Detalii suplimentare, cifre, preţuri:

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?
Reload Reload document
| Open Open in new tab

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?
Reload Reload document
| Open Open in new tab

Cmentariile sunt închise

https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://si-asik.tubaba.go.id/assets/kygacor/ https://surat.sumbawakab.go.id/upload/