image
Sursa foto: jurnal.md

Când se va încheia sezonul de încălzire în Capitală: Precizările Termoelectrica

Conectarea, deconectarea sau reglarea încălzirii în blocurile locative conectate la sistemul centralizat de termoficare este efectuată, la solicitarea consumatorilor, de către gestionarul fondului loctiv sau responsabilul de contor, desemnat de majoritatea locatarilor, precizează Termoelectrica.

În cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, compania recomandă consumatorilor să solicite intervenția gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica, pentru ajustarea consumului de energie termică.

Consumatorii pot telefona la Centrul de apel – 1300 și 022 447 447. Totodată se pot adresa pe pagina de Facebook a companiei Termoelectrica.

La fel, pe aplicația Viber este disponibil pentru text numărul 069-444-144, pentru raportarea problemelor tehnice.

„Punctele Termice Individuale ajustează automatizat consumul de energie termică, conform setărilor prestabilite, în funcție de temperatura aerului exterior și necesitățile individuale ale consumatorilor, fără a fi necesară intervenția fizică a reprezentanților gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica”, a declarat Veaceslav ENI, directorul general al Termoelectrica.

Termoelectrica asigură furnizarea calitativă a energiei termice până la branșamentul clădirii, iar sistemul ingineresc de încălzire intrabloc este administrat de locatari, prin intermediul administratorul/gestionarului fondului locativ.

Noutăţile partenerilor

comentarii: