(foto) Premieră: Noul Renault Kangoo poate transporta acum şi pasageri

La câteva zile după premiera noului Kangoo Van, Renault introduce şi modelul Kangoo de nouă generaţie care este dedicat transportului de pasageri sau mai bine spus în variantă non-comercială. Maşina oferă până la cinci locuri şi un portbagaj spaţios, ceea ce ar fi o opţiune ideală pentru unele familii.

Este necesar de remarcat faptul că noul Kangoo ar putea ocupa definitiv locul modelului mai scump Scenic, asta dacă cei de la Renault nu se vor răzgândi şi îi vor lansa o nouă generaţie, şi tot el va sta la baza noului Mercedes-Benz T-Class, concernul Daimler implicându-se din start în proiect.

Caracteristici cheie:

  • Noul Kangoo a devenit considerabil mai mare în dimensiuni, oferind la moment doar o versiune standard cu cinci locuri pentru pasageri. Lungimea a crescut de la 4.304 la 4.486 mm, lățimea de la 1.829 la 1.919 mm, înălțimea (ținând cont de railings-uri) a scăzut de la 1.867 la 1.838 mm.
  • Apropo, railings-urile de pe acoperiş în sine sunt acum neobișnuite: au elemente transversale încorporate care pot fi pliate fără a utiliza un instrument special. Sarcina maximă este de 80 de kg.
  • Noul Kangoo este construit pe platforma modulară CMF, deși este utilizată o versiune simplificată. De exemplu, frânele din spate includ mecanisme cu tamburi. 
  • Ampatamentul măsoară 2.716 în loc de 2.697 mm cât avea a doua generație, iar garda la sol atinge 164 mm. 
  • Pentru prima dată, versiunile scumpe pot fi echipate cu jante de 17 inci (15 inci de bază). Toate mașinile au capotă din aluminiu și blocuri optice full LED. Sunt valabile opt culori pentru caroserie.
  • Noua platformă a permis în mod evident şi integrarea unor sisteme electronice moderne de asistență – sunt disponibile tocmai 14! De exemplu, noul Kangoo dispune de cruise control adaptiv cu funcție de menţinere în bandă, sistem de frânare automată, iar la viteze de peste 70 km/h sistemul de stabilizare poate compensa vântul lateral.
  • În premieră în segment oferă un ecran în locul oglinzii retrovizoare interioare, care afişează constant imagini de pe o cameră video posterioară. Mai poate avea până la cinci porturi USB, mai multe prize la 12V, un panou de încărcare wireless pentru telefoane (15W) şi Renault Hands-free card pentru acces în maşină fără cheie.
  • Interiorul a devenit, de asemenea, mai scump din punct de vedere estetic şi mai calitativ în termeni de materiale. Există şi mai mult spațiu, scaunele sunt mai confortabile, izolarea fonică este mai bună (de exemplu, geamurile sunt cu 11% mai groase). 
  • Printre opțiuni se numără un sistem multimedia EASY LINK modern cu un ecran tactil de 8.0 inci, sistem de climatizare automată pe două zone, buton de pornire a motorului, încălzire pentru scaunele faţă în două trepte, iar ulterior lista va fi completată de un panou de bord digital de 7.0 inci (la moment este un mic monitor de 4.2 inci între o pereche de ceasuri analogice) şi o frână de mână electrică cu funcţie Auto Hold.
  • Capacitatea totală a tuturor cutiilor și a nișelor din cabină ajunge la 49 de litri. Portierele frontale se deschid la 90 de grade.
  • Pe al doilea rând sunt uși glisante cu lățimea deschiderilor de 615 mm. Bancheta din spate include trei locuri separate, însă este împărţită în proporţie clasică 60:40, deşi ancore ISOFIX sunt disponibile numai pe scaunele laterale.
  • Cea mai evidentă creștere a dimensiunilor este demonstrată de volumul portbagajului. Compartimentul de sub raft a fost mărit de la 660 la 775 de litri. Iar dacă scaunele posterioare sunt rabatate, volumul total până în tavan urcă la 3.500 de litri (2.600 pe modelul anterior)!
  • În continuare se poate comanda un scaun rabatabil al pasagerului din față, soluţie care poate ajuta la transportarea mărfurilor cu o lungime de până la 2.7 metri.
  • Gama de motoare include un benzinar turbo 1.3 TCe în versiuni cu 100 sau 130 CP, precum și un turbodiesel Blue dCi 1.5 în versiuni cu 75, 95 sau 115 CP. Toate versiunile sunt oferite cu o cutie de viteze mecanică în șase trepte, dar pentru mașinile cu benzinar de 130 CP şi diesel cu 95/115 CP se poate comanda alternativ un EDC cu şapte trepte şi dublu ambreiaj.
  • În 2022 va fi lansat direct în versiune electrică, fără niciun fel de hibrizi.

Începând de astăzi în Franța se pot înregistra comenzi, iar vânzările vor începe din luna iunie. Preţul de start îi este de 24.900 de euro pentru o maşină în echiparea Zen şi de 27.400 de euro pentru una în echiparea Intens.

Cmentariile sunt închise

https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://si-asik.tubaba.go.id/assets/kygacor/ https://surat.sumbawakab.go.id/upload/