(video) Premieră: Noul BMW Alpina B8 Gran Coupe

În urma succesului înregistrat de modelele B7 Sedan și XB7, Alpina își extinde oferta în segmentul premium cu noul BMW Alpina B8 Gran Coupe. Automobilul combină cele mai înalte niveluri de performanță, dinamică și confort într-un design îndrăzneț și frumos. 

Noul ALPINA B8 Gran Coupe este cu adevărat un automobil exclusiv care va atrage toate simțurile şi privirile, fiind în acelaşi timp aproape la fel de performant ca un M8 Gran Coupe!

https://www.youtube.com/watch?v=PAAaI72yq6I
https://www.youtube.com/watch?v=XzwKNIdkQso

Caracteristici cheie:

  • Proiectul este realizat pe baza modelului M850i Gran Coupe.
  • Sub capotă are un motor N63B44T3 V8 twin-turbo de 4.4 litri, modificat şi forţat să producă 621 CP (5.500-6.500 rpm) şi 800 de Nm (2.000-5.000 rpm) în locul celor 530 CP şi 750 Nm standard. Pentru comparaţie un M8 Gran Coupe oferă 625 CP şi 750 Nm.
  • Are o greutate de 2.100 de kg, în comparaţie cu cele 1.995 ale lui M8 Gran Coupe. Poate face 0-100 de km/h în 3.4 secunde, 0-200 km/h în 11.6 secunde şi rula cu maxim 324 de km/h.
  • Standard cu fiecare automobil vine un bodykit compus din barele de protecţie standard, la care s-au ataşat un splitter frontal şi un difuzor posterior care încorporează şi noile terminaţii de eşapament. Există şi un mic spoiler-buză pe capacul portbagajului. Jantele standard sunt de 21 de inci, în anvelope Pirelli P Zero (245/35ZR21 pe faţă şi 285/35 ZR21 pe spate).
  • Principalele modificări de la interior includ un panou de bord digital personalizat cu grafică Alpina de culoare albastră, padele de marcă în spatele volanului, inscripţii Alpina, o plăcuţă specifică pe tunelul central, tapiţerie completă a habitaclului cu piele delicată Lavalina, etc.
  • Din punct de vedere tehnic mai dispune de: o cutie de viteze automată în opt trepte şi un sistem de tracţiune integrală modificate şi recalibrate, un diferenţial sport posterior cu blocare automată, suspensie cu amortizoare adaptive şi arcuri marca Eibach, sistem sport de evacuare a gazelor de eşapament cu supape active, mecanisme de frânare Brembo (discuri de 395 mm cu patru pistoane în etrierele faţă şi discuri de 398 mm cu un singur piston în etrierele spate). Opţionale sunt nişte mecanisme de frânare carbo-ceramice.
  • Echipamentul standard mai include roţi directoare spate, scaune multifuncționale, scaune frontale ventilate, scaune şi volan încălzit, tapițerie extinsă BMW Individual din piele Merino, precum și un panou de instrumente acoperit cu piele și o căptușeală din Alcantara antracit, trapă panoramică, sistem audio surround Harman Kardon, faruri Icon Adaptive LED cu tehnologie Laserlight, soft close, etc.
  • Printre opţiuni se numără un acoperiş din carbon, jante de 20 inci Alpina Classic, sistem audio Bowers & Wilkins Diamond, tavan acoperit cu Alcantara în culoarea tapiţeriei principale, etc.

Comenzile pentru noul model pot fi deja procesate. În Germania costă de la 161.000 de euro (mai ieftin decât un M8 Gran Coupe), iar în SUA de la 140.000 de dolari.

Cmentariile sunt închise