‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
luni, 22 aprilie, 2024
13.3 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleMonitorizarea și controlul parametrilor în depozite frigorifice și spații comerciale

Monitorizarea și controlul parametrilor în depozite frigorifice și spații comerciale

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Cerințele consumatorilor față de produsele pe care le cumpără s-au schimbat mult în ultimii ani, astfel că fermierii s-au văzut nevoiți să investească în construcția depozitelor frigorifice performante, pentru a păstra produsele agricole perisabile o perioadă mai îndelungată de timp.

Un depozit frigorific fără un sistem care să monitorizeze cum funcționează utilajele, temperatura și umiditatea din interiorul fiecărei camere de păstrare este o investiție nejustificată.

În acest context, compania Ecolux, pe parcursul mai multor ani furnizează pe piața Moldovei sisteme de monitorizare și control digital a depozitelor frigorifice.

Un sistem de monitorizare reprezintă o soluție care permite tuturor celor care depozitează fructe, legume, carne, ect., să ducă o evidență asupra utilajului frigorific și asupra produselor care sunt puse la păstrare, a explicat Radu Zagorodnîi, inginer automatist, șef secția automatizare, compania Ecolux, în cadrul Conferinței AgTech 2021.

„Sistemul de monitorizare colectează datele de la controlere și le stochează, după care le afișează pe interfață în formă grafică sau tabelară. Sistemul TelevisGo este un sistem de monitorizare și control dedicat aplicațiilor frigorifice industriale și comerciale, lansat în anul 1992, care oferă siguranța produselor depozitate. Sistemul poate fi accesat, la distanță, prin intermediul unui browser web. Protocoalele de securitate corespund noilor cerințe internaționale și permit înregistrarea datelor, managementul alarmelor și a sistemului de analiză a riscurilor în punctele critice de control”.

Totodată, sistemul TelevisGo dispune de o serie de avantaje cum ar fi:

  • protocoale de securitate conform noilor cerințe internaționale;
  • înregistrarea datelor (temperatură, umiditate, presiune, ect.) pe o perioadă de minim 1 an;
  • managementul alarmelor;
  • sistem de analiză a riscurilor în punctele critice de control (HCCP, ISO 22000:2018);
  • conectivitate prin intermediul conexiunilor prin internet sau un modem GSM;
  • se pot conecta și monitoriza până la 224 de dispozitive;
  • activități de automatizare cum ar fi expedierea periodică a rapoartelor prin e-mail, executarea unor comenzi interne conform unui grafic prestabilit.

Radu Zagorodnîi a remarcat faptul că, gestionarea sistemului dat poate fi realizată de un grup de utilizatori sau pot fi atribuite drepturi individuale pentru fiecare utilizator în parte (vizualizare, modificare sau combinat) și identificarea modificării parametrilor fiecărui utilizator în parte. 

„Alarmele pot fi expediate prin e-mail, SMS sau combinat, cu notificările de avarie a sistemelor. Totodată, notificările conțin o serie de date care permit depistarea gravității avariei, dar și analiza apariției defecțiunii tehnice cu posibilitatea diagnosticării defecțiunilor”. 

‹ adv ›

Cum are loc intervenția în cazul apariției defecțiunilor tehnice și care sunt costurile, vedeți în video-ul de mai jos:

Conferința AgTech 2021 s-a desfășurat în perioada 2-3 martie și a abordat oportunitățile și provocările, soluțiile și recomandările pentru trecerea sectorului agricol la un alt nivel de dezvoltare, aplicând tehnologiile informaționale.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›