(video) Ședința operativă a serviciilor Primăriei Chișinău. Vezi subiectele abordate astăzi

Primarul general, Ion Ceban, a convocat azi ședința operativă a serviciilor municipale. Pe ordinea de zi au fost incluse opt subiecte.


Foto:

(09:46) Pe ordinea de zi este discutată și problema gropilor din capitală, formate în urma înghețurilor. 

(09:24) Procesul de învățământ pentru clasele primare din municipiul Chișinău va fi reluat începând de mâine, cu prezența elevilor în școli.

(09:13) Conform Planului național de vaccinare anti-Covid elaborat de MSMPS, în Chișinău este pregătită toată infrastructura necesară de vaccinare pentru etapa I și II: instituțiile medicale sunt pregătite, cabinetele de vaccinare sunt activate, personalul medical este instruit.

(08:53) În municipiul Chișinău este cea mai alarmantă situație epidemiologică. „Avem confirmare de la Ministerul Sănătății despre prezența noii tulpini britanice de coronavirus, fapt care explică virulența sporită și specialiștii ne spun că Republica Moldova este într-un nou val – valul trei de pandemie Covid-19.”

Au fost înregistrate peste 85.000 cazuri de infectare cu Covid-19 în Chișinău, dintre care– cca 1300 de decese.

(08:50) Ion Ceban anunță despre situația gravă privind infecția Covid-19. Potrivit edilului, printre rândurile angajaților primăriei se atestă foarte multe cazuri de îmbolnăvire. 

„Avem situații când într-o direcție sunt mai mult de jumătate de angajați, bolnavi. Iată de ce am decis ca oamenii să lucreze de acasă mai mult, după posibilitate. Lucrează la birouri doar când este necesitate urgentă. În rest cei care pot să lucreze de acasă să o facă. În primărie la fel accesul este restricționat. ”

(08:48) Ședința Primăriei a început.

Ordinea de zi a şedinţei din 15 martie 2021:

1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției Covid-19 în rândul populației municipiului Chișinău.

2. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.

3. Raport cu privire la menținerea ordinii publice.

4.  Raport cu privire la organizarea activităților de salubrizare a orașului.

5. Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează. 

6. Raport cu privire la serviciul de evacuare a deșeurilor menajere din capitală.

7. Raport cu privire la studiile de fezabilitate privind Parteneriatele Publice Private.

8. Raport cu privire la sesizările recepționate prin intermediul platformei electronice EU.CHISINAU.md.


Urmărește live pe UNIMEDIA:


Pub