(foto) Primul program de tuning pentru noul Mercedes-AMG GT Black Series. Doar noile jante costă cât o Skoda Octavia

Atelierul german de tuning Wheelsandmore a pregătit primul program de tuning pentru cel mai puternic Mercedes-AMG al momentului. Automobilul super sport s-a ales nu doar cu o sporire a forţelor, ci şi cu un model special de jante cu tiraj limitat.

Ce propune Wheelsandmore:

  • Jante din aluminiu forjat numite UD-1, în mărimi de 9×20 inci pe puntea din față și 12×20 inci pe puntea din spate. Anvelope suplimentare de înaltă performanță de la Michelin – S-Cup2 în mărimi de 285/30-20 și 335/30-20 – completează setul de roţi.
  • Pentru această jantă, disponibilă iniţial în dimensiune de 20 de inci, s-a dezvoltat în baza unui brevet un sistem-adaptor care îi permite să aibă o singură prindere centrală. Astfel se marchează o premieră mondială sub forma unei jante adaptive cu blocare centrală.
  • Greutatea lor variază între 9 şi 12 inci în funcţie de mărime. Prezonul pentru blocarea centrală este realizat din aliaj de aluminiu şi magneziu. Sunt disponibile în mai multe culori la alegere.
  • Avantajul jantelor este că la necesitatea de a fi schimbate pe altă maşină, este nevoie doar de un adaptor corespunzător. Preţul unui set dintr-o ediţie limitată de start (25 de seturi), care include atât jantele, cât şi adaptorul propriu-zis, este de 16.557 de euro. Pentru comparaţie, o nouă Skoda Octavia costă în Moldova de la 17.100 de euro.
  • Totodată, atelierul propune montarea unei unități electronice de control suplimentare a motorului. Astfel, puterea creşte de la 730 CP şi 800 Nm la 789 CP şi 870 Nm. Viteza maximă de asemenea urcă de la 325 la 336 km/h.
  • În pregătire este şi un sistem sport de evacuare a gazelor de eşapament, care va mai spori niţel puterea, dar şi acceleraţia maşinii.
  • Suplimentar, datorită noii tehnologii de infiltrație cu siliciu, duritatea crescută a suprafeței discurilor de frână carbo-ceramice permite, de asemenea, utilizarea unor plăcuțe de frână speciale cu un coeficient de frecare cu aproape 50% mai mare (aproximativ 0,65-0,70).
  • Iar etrierele custom includ șase pistoane din titan care sunt frezate cu precizie și apoi tratate cu un strat special DLC pentru a spori duritatea, rezistența la uzură și netezimea.
https://autoblog.md/foto-se-poate-si-mai-mult-noul-audi-rs-6-avant-modificat-sa-produca-mai-multi-cp-decat-bugatti-veyron/

Cmentariile sunt închise