Pe exterior Land Rover Defender cu V8 sub capotă poate fi identificat prin finisajele de culoare neagră şi sistemul de evacuare cu 4 terminaţii, dar şi jantele originale de 22 ţoli. Standard acest Defender beneficiază de o suspensie recalibrată şi un sistem de frânare îmbunătăţit, cu discuri de dimensiuni mai mari şi etriere de culoare albastră.
Nivelul standard de echipare a fost îmbunătăţit, maşinile cu V8 având un display multimedia de 11.4 inch, cu sistemul Pivi Pro actualizat. Este disponibilă versiunea Carpathian Edition, care pe lângă cele menţionate vine cu caroseria acoperită cu peliculă protectoare şi plafon contrastant de culoare neagră.
Sub capota Defender-ului se va situa unitatea V8 de 5.0 litri, echipată cu un compresor, disponibilă pe versiunile de top Range Rover şi Range Rover Sport. Propulsorul generează o putere maximă de 525 CP şi 625 Nm, fiind cuplat exclusiv la cutia automată ZF cu 8 rapoarte, adaptată special pentru motorul mai puternic.
Tracțiunea integrală este inclusă standard, fireşte, iar pentru varianta de top este disponibil un nou regim de rulare, numit Dynamic, astfel încât posesorii offroader-ului să poată savura din performanţe maxime. În aceste condiţii, Defender 90 cu trei portiere poate accelera până la 100 km/h în doar 5.2 secunde, pe când versiunea cu 5 uşi 110 va fi mai lentă cu 0.2 secunde în acelaşi exerciţiu. Viteza maximă este limitată la 240 km/h.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!