Designul noului Outlander nu a mai fost o enigmă de mulţi ani, or în 2016 japonezii prezentau conceptul GT-PHEV, model ce trebuia să se transforme în unul de serie, construit pe platforma originală. Noua conducere, însă, a optat pentru o platformă modulară comună cu SUV-urile din componenţa Renault-Nissan, iar astfel Outlander a migrat acum pe arhitectura CMF-C/D, pe care o împarte împreună cu întreg substratul tehnic cu noul Nissan Rogue, ce va veni în Europa cu denumirea X-Trail.
Cu noua platformă Outlander a devenit simţitor mai mare în raport cu predecesorul, oferind acum mai mult spaţiu la bord, astfel încât pasagerii să nu simtă lipsă de spaţiu pe cele 3 rânduri de scaune. Dimensiunile exacte, însă, nu au fost dezvăluite încă. Planşa de bord cu ecran multimedia de 9 inch trezeşte asemănări cu noul Nissan Rogue, însă Outlander pare să adopte un limbaj stilistic maturizat şi promite materiale de calitate superioară în raport cu predecesorii.
Gama motorizărilor este alcătuită deocamdată dintr-un singur motor, benzinarul aspirat natural de 2.5 litri, ce vine să înlocuiască vechea unitate de 2.4 litri. Motorul se cuplează la cutia cu variaţie continuă livrată de Jatco şi, cel mai probabil, această configurare va fi disponibilă în exclusivitate în America de Nord, unde şi debutează Outlander acum. Transmisia este integrală, numită Super All-Wheel Control (S-AWC), anunţată de japonezi ceva mai devreme, dar în esenţă este o tehnologie similară cu cele folosite de Nissan.
Mai târziu japonezii vor diversifica gama motorizărilor cu versiuni de tip plug-in hybrid (PHEV) — cartea de vizită a Outlander-ului precedent. Sistemul este dezvoltat de inginerii Mitsubishi, fiind unul original, iar ulterior va fi împrumutat şi celor de la Nissan şi, probabil, Renault.
Mai multe imagini și informații despre noul Outlander găsiți în știrea de pe PiataAuto.md.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!