Un televizor cumpărat cu peste 10 000 de la un magazin din Chișinău a funcționat doar o lună: Cum și-a făcut dreptate o cumpărătoare
Și-a procurat un televizor cu 10 400 de lei, însă nu s-a putut bucura prea mult de acest bun.
La o lună după ce l-a adus acasă, pe ecranul televizorului au început să apară fâșii colorate verticale și orizontale.
Femeia s-a întors la magazinul de unde a procurat televizorul și le-a demonstrat responsabililor de acolo problema, însă consumatoarea nu a fost băgată în seamă.
Supărată, femeia a apelat la Telefonul Consumatorului al Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, 022 51 51 51, unde s-a plâns și a fost sfătuită să depună o petiție la adresa instituției.
După ce a transmis, prin intermediul poștei, o plângere scrisă, consumatoarei i-a fost restituită contravaloarea televizorului procurat în valoare de 10 400 de lei.
Ce se întâmplă dacă înghiți sâmburii de măsline? Nici nu-ţi imaginezi
Marina Tauber oferă DETALII despre mitingul de duminică. Deputata infirmă că s-ar pregăti destabilizări: „Va fi o acțiune pașnică. Protestele, mitingurile sunt acțiuni democratice”
Friptură pe bază de AER. Nu este o glumă