Potrivit serviciului relații publice al SA „Moldovagaz”, înregistrarea și folosirea opțiunii sunt gratuite. Accesând contul său, utilizatorul poate verifica istoricul de consum pentru ultimele 12 luni și lista facturilor pentru aceeași perioadă.
Alte opțiuni oferite de Cabinet includ posibilitatea de a livra datele contorului, sau a achita factura online prin oricare din băncile comerciale sau sistemele de plăți electronice partenere.
Totodată, consumatorul poate lăsa online cererea pentru a resemna sau rezilia contractul, să se adreseze pentru suport la contact-centrul întreprinderii, precum și să plaseze reclamații.
La fel, legătura cu contact-centrul poate fi luată și telefonic 1304.
Serviciul este disponibil atât pentru consumatorii casnici, cât și pentru persoanele juridice. Mai mult, arhitectura cabinetului personal permite să fie corelate mai multe locuri de consum a gazelor naturale la un singur cont.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!