image
Sursa foto: consumator.gov.md

O femeie din Chișinău și-a recuperat banii, în urma procurării unui telefon defect

O consumatoare din Chișinău a procurat un telefon mobil în valoare de aproximativ 7000 lei. După puțin timp de la exploatarea acesteia consumatoarea a depistat careva deficiențe ale dispozitivului care provocau incomodități de folosire a acestuia și anume, sunet întrerupt în timpul conversațiilor telefonice, și la fiecare 5 apeluri, problema se manifesta de 3 ori, anunță Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieții.

Ulterior, cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, însă acesta a refuzat soluționarea problemei, argumentând că telefonul funcționează.

În acest context, consumatorul a apelat la TELEFONUL CONSUMATORULUI - 022 51 51 51, unde a fost sfătuit să depună o plângere pe numele agentului economic. În urma examinării minuțioase a petiției de către inspectorii APCSP, revendicările consumatoarei au fost soluționate pe cale amiabilă, restituindu-se contravaloarea produsului în suma de 7000 lei.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: