(video) Novitec şi-a propus să optimizeze noul McLaren 765LT pentru că mai este loc de modificări

Novitec a pregătit în mod inevitabil un program de tuning şi pentru noul McLaren 765LT, după ce proiectele sale pe bază de 720S şi 720S Spider s-au bucurat de un succes deosebit.

https://www.youtube.com/watch?v=ZpOJkOFcdr0
https://www.youtube.com/watch?v=PqCJ2obcY1Q

Lista de opţiuni disponibile:

  • Sunt disponibile trei etape de mărire a performanţei motorului V8 twin-turbo de 4.0 litri (produce standard 765 CP şi 800 Nm). Toate cele trei kituri sunt bazate pe o unitate auxiliară de control plug & play NOVITEC N-TRONIC, care este adaptată la comenzile electronice ale motorului. Modulul de reglare controlează aprinderea și injecţia printr-o cartografiere special programată și modifică controlul electronic al supraalimentării.
  • Cel mai puternic Performance Stage 2 include şi un nou eşapapament NOVITEC RACE complet izolat termic și cu țevi de admisie acoperite cu ceramică. Puterea totală creşte astfel până la 855 CP la 7.400 rpm, iar cuplul maxim până la 898 Nm la 6.300 rpm.
  • În combinație cu o greutate mai mică de 1.350 kg, modelul 765LT poate face acum sprintul 0-100 km/h în numai 2.5 secunde (-0.3 s), 0-200 în doar 6.5 secunde (-0.7 secunde), iar viteza maximă poate depăşi 330 de km/h.
  • Toate upgrade-urile de performanță propuse au un impact cu performanțe de conducere optimizate în continuare, un răspuns la accelerație și mai agil și o accelerare și mai puternică în toate treptele de viteză.
  • Fie ca parte a programului de tuning al motorului, fie aparte, se poate opta pentru încă un eşapament de înaltă performanță fabricat din inconel, un aliaj folosit și în Formula 1, care nu numai că este mai ușor decât sistemul standard din titan, dar optimizează și alimentarea cu energie. În plus, este complet izolat termic, ceea ce are un efect pozitiv asupra controlului temperaturii în compartimentul motorului. Acest efect poate fi sporit în continuare prin placare cu aur fin cu proba 999. Acest material prețios poate fi, de asemenea, folosit în combinaţie cu terminaţiile eşapamentului (opțional în combinație cu carbon nefinisat). Alternativ, sunt disponibile și țevi de eșapament negre mate. Sistemul de evacuare poate fi completat cu catalizatori metalici sport cu 100 de celule.
  • În parteneriat cu Vossen se propun jantele forjate NOVITEC MC3 cu şapte spiţe duble. Acestea pot fi vopsite în una din 72 de culori şi pot avea finisaj periat/polişat. Se montează acestea în anvelope de performanţă care măsoară 255/30 ZR 20 pe puntea din faţă şi 325/25 ZR 21 pe puntea din spate.
  • Noi arcurile sportive de suspensie se potrivesc în mod specific acestei combinații roată/anvelopă. Acestea reduc garda la sol a maşinii cu aproximativ 20 de milimetri și îi fac manevrabilitatea mai agilă datorită centrului de greutate coborât.
  • Designerii atelierului au dezvoltat şi câteva componente aerodinamice care îi oferă corpului supercarului un aspect chiar mai sportiv. Acestea includ inserțiile de carbon pentru faruri, o capotă N-LARGO și o priză de aer pe acoperiș. Într-o versiune opţională toate acestea pot fi confecţionate din fibră de carbon şi lăsate cu textura materialului la vedere.
  • Desigur, şi habitaclul poate fi rafinat în fiecare detaliu, în conformitate cu dorințele proprietarului. Cele mai fine tipuri de piele și Alcantara, în orice culoare dorită, sunt transformate în interiorul preferat cu cea mai mare precizie.
https://www.youtube.com/watch?v=yKfEP1c9WtQ

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://pps.iainlangsa.ac.id/ https://jdih.sumbawakab.go.id/