(video) Premieră în SUA: Noul Buick Envision are standard sistem de izolare fonică activă

Marca americană Buick şi-a completat gama de produse cu încă un SUV. Este vorba despre noua generaţie Envision, care nu este chiar o noutate pentru că a fost adusă din China în SUA! În statul asiatic se face la întreprinderea comună SAIC GM şi acolo este disponibil de cumpărat din vara lui 2020.

Caracteristici cheie:

  • Rămâne în continuare un concurent pentru modele precum Cadillac XT4, Mazda CX-5, Volvo XC60, Lexus NX, etc.
  • Comparativ cu vechea generaţie, care se mai vinde în China în paralel cu noua (numită local Envision S), noutatea este mai scurtă cu 21 mm (4636 mm) și mai scundă cu 18 mm (1.641 mm), dar ampatamentul a crescut cu 29 mm (până la 2.779 mm). În lăţime măsoară 1.882 mm. Standard vine cu jante de 18 inci.
  • Designul exterior îi este radical diferit faţă de predecesor. Farurile şi stopurile sunt pe bază de LED-uri din echipare de bază, cu lumini de zi integrate şi cu animaţie luminoasă la apropiere sau depărtare de maşină.
  • În habitaclu s-a montat o planşă de bord cu un contur clasic, ce conţine un panou de instrumente care combină două ceasuri analogice cu un monitor color între ele, un sistem multimedia care rulează pe un ecran tactil de până la 10.2 inci, un panou compact de control a climatizării, iar volanul este multifuncţional şi mai are padele în spatele său.
  • Partea inferioară a consolei centrale, spre tunelul central, unde se găseşte şi o cotieră cu deschidere dublă, mai conţine pe lângă o nişă ascunsă (casa pentru un panou de încărcare wireless, un slot pentru card SD, o priză şi porturi USB) un set de comenzi rapide, în timp ce cutia de viteze se controlează electronic printr-un set de butoane aranjate lângă o pereche de suporturi generoase pentru pahare.
  • O caracteristică standard este un sistem de izolare fonică activă în cabină. Astfel, specialiștii în marketing promovează mașinile Buick ca unele dintre cele mai silențioase de pe piață. 
  • Volumul portbagajului îi este de 714 litri (până în tavan) sau 1.492 cu scaunele spate rabatate. Bancheta din spate este rabatabilă în proporţie de 60/40.
  • Lista de opțiuni include un acoperiș panoramic, un volan încălzit, scaune încălzite, un ionizator de aer în cabină, un head-up display, un set de camere cu vizualizare la 360 de grade, o oglindă interioară retrovizoare digitală, tapiţerie perforată, asistent Alexa, interfeţe wireless Apple CarPlay şi Android Auto, etc.
  • Există în mod evident şi o suită standard de asistenți electronici Buick Driver Confidence Plus, care include: Automatic Emergency Braking, Front Pedestrian Braking, Lane Keep Assist with Lane Departure Warning, Lane Change Alert with Side Blind Zone Alert, Forward Collision Alert, Following Distance Indicator, IntelliBeam (auto high beams), Rear Cross Traffic Alert şi Rear Park Assist. Opţionale sunt HD Surround Vision, Enhanced Automatic Parking Assist, Adaptive Cruise Control, Head-up Display, etc.
  • Linia de echipări disponibilă: Preferred, Essence şi Avenir. Un pachet Sport Touring, în combinaţie cu primele două aplică pe maşină elemente decorative negre în locul unelor cromate, dar şi jante care măsoară 20 de inci.
  • Pentru prima dată modelul Envision s-a ales şi cu echiparea de top Avenir, cunoscută de pe alte modele Buick. Caracteristicile sale sunt: o grilă de radiator cu o plasă, finisaj cromat extins, jante exclusive de 20 de inci, tapițerie din piele scumpă și ventilație a scaunelor din față, masaj pentru scaunul şoferului, suspensie cu amortizoare adaptive, scaune posterioare încălzite, sistem de navigaţie, încărcare wireless pentru telefoane, etc.
  • În afară de echiparea Avenir, restul maşinilor sunt disponibile doar cu amortizoare pasive. Pe puntea din faţă stă o suspensie de tip McPherson, iar pe puntea din spate una multi-link. Servodirecţia este electrică, iar frânele cu disc pe toate roţile.
  • Sub capotă, deocamdată, se propune un singur motor la alegere. Un benzinar turbo din aluminiu, cu patru cilindri şi volum de 2.0 litri, cu injecţie directă şi sistem Start/Stop, care produce 231 CP şi 350 Nm de cuplu. Cutia de viteze este una automată în nouă trepte, fără alternativă, în timp ce tracţiunea poate fi pe puntea din faţă sau integrală (cu ambreiaj dublu activ).

Preţul de start pentru noul Buick Envision este de 31.800 de dolari (fără taxe), unul destul de bun pe fundalul concurenței. Apropo, din 2020, gama de modele din SUA a Buick constă numai din SUV-uri. Pentru comparație, în China sunt logoul Buick sunt disponibile diverse autoturisme, monovolumuri şi chiar electromobile dedicate.

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/