‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
marți, 16 aprilie, 2024
26.6 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleO companie din România promovează vinurile moldovenești, oferind cea mai vastă ofertă online

O companie din România promovează vinurile moldovenești, oferind cea mai vastă ofertă online

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

O selecție de peste 90 de vinuri de la 14 crame din Republica Moldova fac parte din cea mai recentă campanie de promovare online susținută de Wine of Moldova, în colaborare cu TopDrinks.ro.

Retailerul de băuturi alcoolice a creat o categorie specială de vinuri moldovenești, oferind cea mai vastă ofertă online de produse ale cramelor de peste Prut.

Potrivit Agerpres, campania va dura 3 luni, timp în care consumatorii vor putea să procure vinuri la prețuri promoționale, iar la cumpărarea unui set de 6 produse, vor primi cadou un termometru digital pentru vin.

„Vinurile din Republica Moldova sunt cunoscute pe piața românească pentru calitatea lor, de aceea, ne-am dorit să le facem mai accesibile celor care își doresc să le procure. Parteneriatul cu un retailer online din România este o alegere firească pentru Oficiul Național al Viei și Vinului, având în vedere evoluția achizițiilor de produse din ultimul an. Programul de promovare online a cramelor din Republica Moldova rămâne prioritatea noastră și în anul 2021, fiind o componentă a strategiei de comunicare pe care am adoptat-o în ultima perioadă”, a declarat Ion Lupașco, Specialist Principal, Direcția Marketing și Dezvoltarea Piețelor, responsabil Programe B2B.

Cramele participante la campanie sunt: Asconi WineryVinăria DACKazayak VinMileștii MiciRădăciniTimbrusMirceștiChateau VartelyPoiana WineryGitanaChateau Cristi, Purcari, Fautor și Cricova.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›