Aşadar, până acum cumpărătorii europeni puteau opta pentru un crossover Kuga cu motor diesel sub capotă, acompaniat de un generator-starter de 48V în cadrul sistemul de propulsie de tip mild-hybrid. Varianta de top, însă, este un plug-in hybrid cu motor pe benzină de 2.5 litri, aspirat natural, şi acompaniat de un motor electric. În tandem acestea oferă 225 CP. Noua versiune anunțată acum are la bază un tandem asemănător, dar oferă la activ mai puţină putere, fiind, totodată, mai atractivă la preţ.
Noua motorizare hibridă are sub capotă acelaşi benzinar de 2.5 litri, dar, acompaniat de un motor electric sistemul de propulsie dispune de 190 CP şi poate accelera maşina până la 100 km/h în 9.1 secunde. Cutia cu variaţie continuă este aceeaşi pentru ambele motorizări, dar motorizarea nouă are o baterie de 1.1 kWh, pe când cea de tip plug-in hybrid mizează pe una de 14.4 kWh şi oferă o autonomie în regim electric mult mai generoasă. De altfel, autonomia în regim electric pentru noua motorizare nici nu a fost anunţată, iar americanii au specificat doar că autonomia maximă constituie 1,000 km, deci cu epuizarea completă a combustibilului din rezervorul cu capacitatea de 54 litri.
În noua ipostază Ford Kuga Hybrid va costa în Germania circa 37,000 euro, fiind mai scump cu 5,000 euro în raport cu varianta MHEV cu motor diesel, dar mai accesibil decât varianta de top plug-in hibrid cu 3,000 euro. Livrările vor demara în următoarele săptămâni.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!