Şi asta pentru că sunt rarităţi absolute. Maşina de azi, spre exemplu, e un Alpina B7S Turbo din 1982, în caroserie E12, fiind, deci, derivată din Seria 7 a acelor vremuri. Dar, spre deosebire de modelul celor de la BMW, Alpina B7 S Turbo în caroserie cu 4 uşi s-a produs doar între noiembrie 1981 şi mai 1982 — deci cam jumătate de an! Şi în acest răstimp au fost asamblate doar 60 de asemenea automobile! Maşina asta e atât de rară şi apreciată, încât astăzi, cei de la Alpina dau un sfat tranşant proprietarilor ei: „dacă ai un asemenea model, păstrează-l! Nu-l vinde. Mâine el va valora mai mult!”.
Şi nu e de mirare, pentru că-n 1981, când acest model Alpina a fost introdus, el a devenit cel mai rapid sedan cu 4 uşi din lume, detronând un alt model Alpina! Şi asta pentru că la acea vreme, acest automobil putea lăsa în urmă şi modele Ferrari, la cât de rapid era. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realiza, oficial, în 5.9 secunde, dar presa vremii măsurase de mai multe ori un timp de 5.8 secunde. Viteza maximă era de 260 km/h! În anul 1981!
Cei de la Alpina au luat la bază un motor de BMW de 3.5 litri, făcând modificări esenţiale. Desigur, duă cum sugerează numele maşinii, motorul a primit şi turboaspirare, dar şi un întreg nou sistem de injecţie. În rezultat, propulsorul dezvolta 335 CP şi 500 Nm! Imaginează-ţi cât de privilegiat te puteai simţi într-o asemenea maşină în anul 1981!
Și uite că tocmai un asemenea exemplar al acestui model a fost acum scos la vânzare, cu un parcurs decent, o stare impecabilă și o istorie curioasă. Cât are mașina pe odometru, mai multe imagini a felului în care arată ea, mai multe despre istoria sa, dar și prețul cu care se estimează că va fi vândută, aflați din articolul de pe PiataAuto.md.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!