Cele mai multe apeluri de urgenţă au vizat solicitări pentru echipaje medicale ale Serviciului de Ambulanță la 71,08% (67 008 apeluri), urmate de Serviciul de Poliţie – 26,32% (24 834 apeluri) și Pompieri – 2,15% (2 026 apeluri).
Cetățenii au semnalat urgențe medicale privind, afecțiuni de tract respirator cu suspecție la COVID – 19, cefalee și dureri abdominale sau de spate.
Cele mai multe intervenții de poliție, conform clasificatoarelor evenimentelor, sunt persoana agresivă, conflict și accidente. În cazul urgențelor de pompieri se observă o creștere a numărului de solicitări privind deblocarea de uși și ferestre.
Totodată, din fluxul total de apeluri, urgențele se situează la circa 48,39%. Indicatorul de perfomanță privind timpul de procesare a unui apel de urgenta (cazuri reale) reflectă o medie de aproximativ 50 secunde.
De asemenea, indicatorul privind timpul de răspuns la apelurile intate în sistemul SIA 112 în perioada de referință, în 76,12% din fluxul total de apeluri se răspunde în primele 5 secunde, iar în intervalul de 10 secunde se reacționează la apelul de urgență în 92,95% din numărul total de apeluri.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!