(video) Audi dezvăluie primele detalii despre noul RS e-tron GT – primul Audi RS electric

Audi se pregăteşte de premiera noului model electric e-tron GT, dar până atunci ne dezvăluie primele detalii despre primul model complet electric RS, lansat de divizia Audi Sport GmbH – RS e-tron GT! Un prototip pre-producţie a fost condus şi de pilotul Formula E Lucas di Grassi, care şi-a făcut o primă impresie despre acest gran turismo.

Ce aflăm deci despre noul RS e-tron GT:

  • Audi e-tron GT a trecut printr-un proces de dezvoltare neobișnuit de scurt. Designul său a fost înghețat într-un stadiu foarte incipient, nu în ultimul rând pentru că Audi a înlocuit în mare măsură modelele fizice cu cele virtuale. Procesul de dezvoltare a fost foarte încet, dar cu decizii rapide folosind canale scurte. Condusă de Audi, compania subsidiară PSW a preluat o parte importantă a lucrărilor, iar Audi Sport GmbH a fost responsabilă pentru configurarea suspensiei.
  • Lucas di Grassi a spus că puterea şi acceleraţiile oferite de model sunt complet valabile pe o perioadă lungă de timp. Crede că de pe loc şi până la 100 de km/h poate accelera cu mult sub 4.0 secunde (colegul nostru de la CarWow a putut face 0-97 km/h în 2.88 secunde, vezi mai jos).
  • Are două circuite de răcire pentru componentele tehnice care funcționează la niveluri de temperatură diferite. Cel mai rece controlează temperatura bateriei de înaltă tensiune, iar cel mai caldă servește motoarele electrice și electronicele de putere. În plus, există un circuit de răcire şi de încălzire pentru interior. Toate cele patru se pot interconecta flexibil prin supape speciale, de exemplu, pentru a servi drept o pompă de căldură extrem de eficientă pentru habitaclu.
  • Bateria i se poate încărca cu maxim 270 kW, exact ca şi Porsche Taycan, asta pentru că au la bază aceeaşi platformă PPE.
  • Are o caracteristică funcțională specială pentru a se asigura că șoferul poate încărca bateria cu cea mai mare capacitate în timpul unei călătorii. Atunci când mașina parcurge o distanță mai mare cu navigaţia activă, planificatorul de rute emite sugestii de unde conducătorul poate încărca bateria. Cu aproximativ o jumătate de oră înainte ca mașina să ajungă la stația de încărcare selectată, sistemul de management termic începe să regleze temperatura bateriei pentru a se potrivi cu precizie cu starea sa de încărcare și cu capacitatea stației de încărcare.
  • Maşina va fi dotată cu o suspensie pneumatică cu trei camere pe ambele punţi, dar şi cu amortizoare adaptive. Prin acest sistem se va putea modifica manual garda la sol sau automat în funcţie de modul de rulare ales prin Audi drive select.
  • Modelul de serie RS e-tron GT va mai avea un sistem de roţi directoare spate şi mecanisme de frânare carbo-ceramice. Standard, un e-tron GT va avea discuri de frână din oţel, însă ca opţiune se vor oferi unele cu un strat din carbură de wolfram.
  • Dimensiunea jantelor va varia între 19 şi 21 de inci. Cele de 20 de inci sunt considerate a fi cele mai aerodinamice, în timp ce unităţile de 19 inci cântăresc câte 12.5 kg pe puntea din faţă.

O dată a premierei, dar şi alte caracteristici tehnice/dinamice, la moment nu au fost anunţate.

Vezi şi:

https://autoblog.md/video-noul-audi-e-tron-gt-este-gata-germanii-il-arata-pe-bucati-dar-si-unde-il-vor-fabrica/

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://pps.iainlangsa.ac.id/ https://jdih.sumbawakab.go.id/