N-au încărcat maşini la hotele, de această dată. N-au stat să roage pe cineva de vreo priză. Una din maşini nici măcar nu şi-a luat cablul de priză standard de 230 V cu ea, pentru că șoferul ei a zis că n-are nevoie sigur de el. Şi echipajul, cel care a condus în tururi electrice în 2018 şi 2019, simte pe propria piele această diferenţă enormă. „Atunci îngheţam în timp ce conduceam într-un Fiat 500e, de teama de a nu porni încălzirea rău gândită a maşinii, care tăia brusc din autonomie. Azi, de două zile merg în noua generaţie Renault Zoe cu climatizarea pornită în continuu, cu 22 grade confortabile la interior, cu muzică de calitate din Deezer-ul telefonului, cu harta afişată pe display-ul sistemului multimedia, şi cu izolare fonică superbă la interior.”, declară unul dintre participanți.
Ziua 2 a fost una de distanță mai scurtă parcursă, pentru ca să existe suficient timp de pregătire pentru marea provocare din ziua 3, cea în care trei automobile electrice își propun să traverseze pentru prima dată întreaga Moldova de la Giurgiulești la Briceni într-o singură zi! Iar toată experiența poate fi văzută în reportajul video de mai sus, sau, însoțită de mai multe osbervații și detalii, pe reportajul mai amplu de pe PiataAuto.md.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!