(foto) Povestea site-ului de divertisment și e-comerț, lansat de o moldoveancă stabilită în Marea Britanie 

bemorepanda2

De-a lungul timpului, am descoperit o mulțime de istorioare care ne conving că moldovenii reușesc să se afirme oriunde pleacă. Avem atâta lume frumoasă care se bucură de succes peste hotarele țării și de fiecare dată ne bucurăm când întâlnim oameni noi și ambițioși care au reușit să-și lanseze ideile în afara țării. O astfel de poveste vrem să vă relatăm și de această dată.

Marina Buldumac este o tânără care a reușit să lanseze un site de divertisment în Marea Britanie. Este vorba despre Bemorepanda.com, o platformă de știri și divertisment combinat cu un e-commerce shop. Am fost curioși să aflăm cum e să ai așa o afacere peste hotarele țării, așa că am discutat cu Marina, dar și cu persoana responsabilă de social media în cadrul platformei, Vlada Gonța, care de asemenea este moldoveancă.

Marina e rezidentă la Londra de 14 ani. Are studii in domeniul Mass-media si comunicare. A activat o perioadă în sectorul imobiliar din Londra, iar în vara anului 2016, odată cu votul Brexit, a simțit că domeniul în care activează suferă o perioadă de tranziție și a decis să înceapă proiectul Bemorepanda.

site-ul bemorepanda.com

„Scopul platformei bemorepanda.com este de a oferi o doză de dispoziție pozitivă și optimism, dar și de a oferi produse pe placul consumatorilor în funcție de preferințele acestora. Conținutul abordat cuprinde tematici actuale și contemporane și, la fel, am elaborat un algoritm special prin care se analizează ce este interesant consumatorului, iar în baza content-ului îi propunem acestuia articole relevante, dar și produse de pe site-ul e-commerce”, ne povestește Vlada.

Public din SUA, Canada, Marea Britanie și Australia

Pe lângă conținutul creat de autori, pe această platformă orice persoană poate să-și împărtășească emoțiile, fotografiile sau videoclipurile. Astfel, doritorii de a participa la crearea conținutului se pot înregistra pe site, iar pentru aceasta au nevoie doar de o adresă de e-mail.

„În mare parte, publicul nostru țintă sunt persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 35 de ani, vorbitoare de limbă engleză, fiind preponderent native ale țărilor precum SUA, Canada, Marea Britanie, Australia”, ne mai povestește Vlada.

Pentru a reuși să facă față domeniului de activitate, Marina împreună cu echipa cercetează continuu piața produselor și sunt mereu în căutare de noi branduri și designeri. Astfel reușesc să analizeze tendințele și să ofere consumatorului produse exclusive.

„În spatele proiectului Bemorepanda este o echipă mică, dar harnică, plină de viață si motivație. La momentul de față, cinci persoane sunt responsabile de menținerea și evoluția paginii. Deși suntem puțini, suntem uniți, ne înțelegem foarte bine, colaborăm mereu și avem un spirit activ de echipă. Suntem mereu în căutare de talente noi, inclusiv de voluntariat pentru a putea oferi consumatorului cat mai mult conținut unic relevant, dar si pentru a selecționa produse pentru online shop”, ne spune Vlada.

De ce Marea Britanie?

Trăind în era tehnologiilor informaționale, înțelegem că a lansa un site este posibil din orice colț al lumii. Anume din acest motiv am fost curioși să aflăm de ce Marina a ales anume piața britanică și care a fost procesul de lansare.

„Am optat să ne lansăm pe piața din Marea Britanie din motiv că este o țară ce oferă multe facilități de lansare pentru startup-uri, iar audiența este una mult mai mare și foarte activă, oferindu-ne multe oportunități de dezvoltare”, ne povestește Marina.

Un alt motiv pentru care Marina a ales piața britanică e modalitatea flexibilă și rapidă de a deschide o companie nouă.

„De exemplu, pentru a înregistra compania Bemorepanda Limited a fost necesar doar să mă asigur că denumirea este liberă, am completat câmpurile necesare cu datele personale și adresa sediului. Pentru deschiderea unui cont bancar juridic am optat pentru o bancă digitală Monzo, însă sunt și alte opțiuni cum ar fi Revolut, Starling, Atom Bank și multe altele, și aici am depus cererea de înregistrare online, care nu a durat mai mult de cinci minute. Pentru acceptarea plăților online am apelat la Stripe, iar crearea unui account, la fel, a durat maximum cinci minute”, ne explică Marina.

Pagina Bemorepanda este activă din anul 2018. În acești doi ani, Marina ne povestește că a depus și continuă să depună mult efort pentru promovarea paginii, redirecționarea traficului către site și creșterea vizibilității brandului.

Urmează traducerea site-ului, inclusiv în română

„Consumatorul nostru nu este unul nișat, iar multiculturalitatea și specificul fiecărei țări trebuie luate în considerație de fiecare dată. Dificultățile nu se vor finaliza niciodată; dacă dorești să oferi un produs interesant pe piață, trebuie să lucrezi mereu la conținut și să oferi consumatorului o experiență unică”, ne spune Marina.

Toate eforturile nu se rezumă doar la cele scrise mai sus. Până la sfârșitul anului, Marina împreună cu echipa planifică să lanseze o versiune multilingvă pentru consumatori. Respectiv, site-ul urmează să fie tradus în spaniolă, portugheză, română și rusă.

produse de pe site-ul e-commerce

„Trăim cu toții într-un tempo foarte rapid, fiind stresați de grijile cotidiene, uitam uneori să ne detașăm de toate și să ne relaxam, iar din acest motiv creăm content ușor de perceput si relaxant, readucem aminte că bucuriile vieții se găsesc și în lucruri mărunte, postăm articole de divertisment cât mai multe, istorioare despre animăluțe haioase, situații hazlii, astfel creând un mood de relaxare pentru public și un moment de respiro”, conchide Marina.

Echipa este activă și poate fi urmărită pe toate platformele social media, cum ar fi Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn, Twitter. Puteți accesa conținutul direct de pe pagina Bemorepanda.com, pe site-ul e-commerce www.bemorepanda.shop sau pe aplicația FUN care este disponibilă pe App Store și Google Play.

Taguri: #inspirație
Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Elena Baranov
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente