Bărbatul susține că mașina a ajuns acum la circa 105 – 110 CP.
Dacia Logan 0.9 TCE are între 105 – 110 CP după chip tuning
La mers normal, până în 3.000 de RPM, mașina nu prezintă schimbări de putere față de cum era înainte de primirea modificărilor. Motorul este destul de mic și ca putere și din punct de vedere al cuplului. Acesta ar putea fi un lucru bun, pentru că își păstrează consumul la mers normal.
Însă, după 3.000 – 3.500 RPM, motorul se simte mult mai puternic decât înainte. Deși nu a făcut o măsurătoarea profesionistă pentru a stabili noile performanțe, bărbatul poate să facă o comparație pertinentă, având în vedere că a condus mașina 50.000 de km înainte să o modifice. El se declară mulțumit de investiția sa.
Mașina trage mai bine după 3.000 RPM
Legat de partea de consum, cel mai probabil mașina va consuma mai mult decât înainte, în momentele când șoferul calcă mai tare pedala de accelerație (peste 3.000 de ture). Asta pentru că noua putere nu poate să vină din nimic, ea vine tot din combustibil ars, după cum mărturisește proprietarul pe YouTube.
Întâmplător, în timp ce testează mașina, proprietarul rămâne fără gaz, chiar în momentul în care accelera pentru a arăta noua putere a mașinii. Toate detaliile despre cum se comportă Dacia Logan 0.9 TCE după chip tuning le găsiți în clipul video.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!