E un exemplar Seria 3 Coupe în motorizare 320i, fabricat şi înmatriculat în 1992. Mai e şi într-o culoare rară şi scumpă pentru generația E36 — un verde numit oficial Lagunengrun, adică un verde de lagună.
Şi pentru că vorbim de anul 1992 în tabăra BMW, maşina asta are sub capotă un motor de 2.0 litri, dar cu 6 cilindri în linie! El e cuplat la o cutie de viteze automată cu 4 trepte, dar nu te grăbi să-l judeci prea aspru pe proprietar, de ce a ales automată şi nu manuală. Pentru că tot el a bifat pachetul M Technik pe ea, ceea ce i-a asigurat prezenţa suspensiei sport M, dar şi, atenţie, a unui diferenţial cu alunecare limitată, numai bun pentru derapaje controlate frumoase!
Dar, se vede că proprietarul e un om cu o răbdare cât marea. Sau o fi avut veo cinci BMW-uri în garaj, pentru că ni se spune că e un mare fan al mărcii. De ce zicem asta? Pentru că în ciuda pachetului M Technik şi a unei maşini configurare cu bun gust şi fără limitări de buget, el a apucat să se bucure de ea doar vreme de 33,616 km pe durata acestor 28 de ani! Cum? Cum să ai o asemenea bijuterie în garaj şi s-o conduci atât de puţin?
BMW-ul acesta pare de-a dreptul sublim și la fel în care e păstrat exteriorul, dar și la cât de neatins de vreme e interiorul. Iar dacă mai deschidem capota, ne poate apuca durerea de inimă de felul în care arată deliciosul motor de acolo. În fine, imagini cu interiorul și motorul, dar și dezlegarea enigmei datorită căreia acest BMW s-a conservat așa, ba chiar și prețul cu care e vândut — le găsiți în articolul dedicat acestei bijuterii bavareze de pe PiataAuto.md.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!