Nu e nici o rușine în a avea o mașină premium, cu motorizare pe gaz, contrar prezumțiilor pe care le-ar putea avea cei mai mulți dintre noi. În cazul celor de la Audi, motorzările pe gaz metan sunt și un manifest ecologic, or, Audi dispune și de o uzină care produce gaz sintetizat, folosind energie din surse regenerabile, într-o cantitate echivalentă cu cât consumă toate exemplarele Audi pe gaz aflate pe drumurile Germaniei, astfel încât în final ecuația de CO2 a acestora să fie egală cu zero.
Sub capota noii compacte Audi cu gaz natural comprimat s-a situat unitatea turbo de 1.5 litri, ce livrează 131 CP şi 200 Nm. Deci, un motor ușor relaxat față de un 1.5 TFSI ce rulează doar pe benzină. În această ipostază g-tron poate accelera până la 100 km/h în 9.7 secunde, viteza maximă fiind de 211 km/h.
Producătorul german promite un consum mediu de 3.5 kg de gaz la 100 km, iar rezervoarele ar trebui să asigure o autonomie pe gaz de peste 440 km. Atunci când gazul se epuizează sau nu e disponibil, motorul poate rula pe benzină, folosind carburantul dintr-un mic rezervor, pe care-l are mașina.
În Germania, un asemenea Audi A3 Sportback g-tron pornește de la 30,500 euro și poate primi aceleași tehnologii și dotări ca orice altă motorizare A3, asigurând aceeași ambianță premium la bord.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!