Pandemia COVID-19 a determinat guvernele din întreaga lume să decidă introducerea temporară a restricțiilor de călătorie. Acest lucru a însemnat că liniile aeriene au fost nevoite să își suspende zborurile, iar pasagerii care aveau programată o călătorie, au primit notificări despre anulare sau informații că anularea zborurilor lor este probabilă. Ce putem face?
„Știm că vă întrebați: Când se repornesc zborurile din/spre Moldova? Zborul meu iar va fi anualt? Cum fac cu bilete anulate în timpul pandemiei? Înțelegem preocupările și nevoile dumneavoastră și pentru a vă oferi suport, compania eAvion lansează serviciul gratuit de consultanță. Scopul acestui serviciu este de a vă ajuta să găsiți soluții și răspunsuri la toate nedumeririle dumneavoastră”, spune Ecaterina Popușoi, director executiv eAvion.md.
Experții companiei, cu o experiența de peste 5 ani în domneiul ticketing, vă garantează o abordare individuală, oferindu-vă soluții pratictice indiferent de problema pe care o aveți. Astfel, puteți primi consultanță pe următoarele segmente:
1. Programare zbor
Vă ajutăm să organizați călătoria în siguranță. Noi ne ocupăm de rezervarea biletului și pregătirea tuturor actelor necesare pentru un zbor în siguranță pe timp de pandemie.
2. Pachet acte de călătorie
Verificam actele de călătorie necesare pe perioada pandemiei.
3. Passenger Profiling
4. Zborul anulat și returnarea biletului
Vă prezentăm pașii concreți pentru a vă putea rezolva problema cu biletul de avion anulat pe perioada pandemiei.
5. Formele de rambursare
6. Schimbarea datei de călătorie
Tot ce trebuie să faceți este să vă programați la o consultație gartuită în oficiu pe adresa Vasile Alecsandri 111/11 sau prin telefon: 0675 71 111.
Această categorie conține materiale publicitare, texte sau comunicate de presă plătite.
Redacţia UNIMEDIA nu poartă răspundere pentru conținutul acestor materiale.