Află cele 7 avantaje pentru care majoritatea angajaților aleg să lucreze la birou vs. acasă

Știm cu toții că tehnologiile avansate oferă posibilitatea multor companii de a implementa lucrul de acasă în funcție de tipul de job al angajaților. Mulți angajatori chiar susțin lucrul la distanță datorită costurilor reduse pentru companie, în condițiile în care aceștia nu trebuie să plătească serviciile comunale, chiria oficiilor etc. Totuși, unde angajații lucrează mai bine: de acasă sau din oficiu?

Foto: ZTOWER High-Tech Park & Business Center

Întrebarea nu este în care spațiu se lucrează mai eficient, ci care spațiu favorizează concentrarea mai mult? Atunci când supunem dezbaterilor acest subiect, angajații se împart în 3 categorii:

a) cei care preferă oficiul

b) cei care lucrează mai bine de acasă

c) cei care sunt la fel de productivi în ambele locuri

Dvs din care categorie faceți parte?

Probabil, aceste răspunsuri vin în funcție de caracteristicile job-ului, dar și a contextului în care un angajat este nevoit să-și îndeplinească responsabilitățile de acasă. Un angajat care dispune de un spațiu de lucru privat în locuința sa, va fi probabil mai eficient decât unul care în timpul lucrului este distras de familie sau de atractivul frigider. Studiile demonstrează că DOAR 30% din angajați sunt mai productivi acasă decât în oficiu. Concluzia este că o ușă închisă nu garantează concentrare maximă.

Angajat / Sursa:ZTOWER High-Tech Park & Business Center

Pandemia din 2020 a demonstrat că majoritatea afacerilor pot funcționa foarte bine din online, dar managerii de top recunosc în continuare că atunci când toată echipa se află în birou – se întâmplă ceva magic! Din colaborarea pe viu, coliziunea zilnică și energia colectivă se naște INOVAREA. S-a demonstrat că lucrul din oficiu are mai multiple beneficii și avantaje atât pentru companie cât și pentru angajați.

Iată câteva dintre ele:

1. Comunicarea face-to-face – un avantaj pentru stabilirea relațiilor durabile și consolidarea unei echipe puternice

2. Productivitate sporită – datorită brainstorming-ului spontan ce poate avea loc doar in birou

3. Inovare – accesul la tehnologii (wifi, imprimanta, scanner ect) și contactul pe viu cu întregul colectiv, generează mai mult progres și idei inovative

4. Responsabilizare – s-a demonstrat că prezența în oficiu face angajații mai conștienți de sarcinile și responsabilitățile acestora, deoarece în oficiu

5. Conexiunea socio-culturală – acesta de fapt este cel mai puternic argument în acest sens. Comunicarea non-verbală, conversațiile active la o ceașcă de cafea sau schimbul de idei la o masă rotundă întăresc esențial spiritul de echipă. Se consideră că prezența zilnică în aceeași locație, în același colectiv generează sentimentul de apartenență profesională la companie.

Echipă / Sursa:ZTOWER High-Tech Park & Business Center

6. “Culture eats strategy for breakfast.”– așa spune managerul de succes Peter Durcks. Deobicei, companiile au o cultura proprie influențată de angajator/fondator. Aceștia sunt interfața companiei cu care interacționezi zilnic. Managerilor le vine mult mai greu să dezvolte și să păstreze cultura companiei într-un regim de work-from-home.

7. Deconectarea – tot mai mulți angajați care lucrează de acasă se plâng de faptul că nu reușesc să separe orarul de muncă de timpul liber, întrucât se află 24/7 în același spațiu. De asemenea, unele persoane acuză dureri de spate din cauza mobilierului incomod disponibil acasă.

ZTOWER High-Tech Park & Business Center încurajează companiile să investească în plăcerea angajaților de a veni la oficiu și să opteze pentru birouri spațioase și inspiraționale. Centrul de business găzduiește companii de succes și contribuie la progresul locatarilor printr-o abordare de partener, apreciată de manageri și care adesea generează recomandari către alte companii.

ZTOWER / Sursa:ZTOWER High-Tech Park & Business Center

ZTOWER High-Tech Park & Business Center se deosebește de alte centre de oficii prin faptul că oferă:

- oferă flexibilitate și susținere personalizată pentru fiecare companie

- oficii clasa B+

- spații de odihnă și recreere pe etaj

- parcare disponibilă

- recepție și sisteme de securitate avansate 24/7

- sală de conferințe

- infrastructură în continuă dezvoltare

- terasă în aer liber și food court din Zity Mall pentru prânz etc.

- parc în zonă

- transport public din toate direcțiile

- reduceri personalizate și opțiuni variate de retail în centrele comerciale Zity Mall și Centrul Național de Încălțăminte Zorile

- supermarket în zonă

În urma unui sondaj efectuat, managerii companiilor din ZTOWER High-Tech Park & Business Center au mărturisit că personalul lor este satisfăcut de condițiile de muncă și avantajele zonei, iar noi știm că o echipă mulțumită contribuie eficient la succesul întregii companii.

ZTOWER High-Tech Park & Business Center

Str. Calea Ieșilor 8/1

Tel contact: +373 69 92 70 37

See it! Love it! Rent it!


// console.log('no ads situation')