Digitally Responsible: Moldcell lansează o strategie comună de responsabilitate socială digitală

Noua realitate, care a pus stăpânire pe toată lumea de la începutul pandemiei, dictează noi condiții și noi reguli de viață. Doar câteva luni în urmă, marea majoritate a activităților au trecut în regim online.

Foto: Moldcell

Noua realitate, care a pus stăpânire pe toată lumea de la începutul pandemiei, dictează noi condiții și noi reguli de viață. Doar câteva luni în urmă, marea majoritate a activităților au trecut în regim online.

"Moldcell oferă toate serviciile de comunicare, dintre care și conexiune la internet. Este foarte important pentru noi modul în care copiii, adolescenții, părinții, bunicii folosesc internetul. De mulți ani, Moldcell depune efort pentru ca internetul să fie accesibil și, mai cu seamă, sigur pentru toți abonații noștri.

Responsabil digital este strategia comună de responsabilitate socială a companiei Moldcell", Irina Strajescu, Director Comunicare, Moldcell.

Digitally Responsible de la Moldcell întrunește:

Siguranța online pentru copii, adolescenți și părinți

Proiectul educațional #InternetFărăGriji lansat de Moldcell acum doi ani și mediatizat în toată țara. În acest an, proiectul a continuat în format online, LIVE-uri săptămânale pe Facebook.

Gaming responsabil și eSports

Moldcell promovează o abordare echilibrată între viața reală și cea virtuală, bazată pe respectarea restricțiilor de vârstă, principii de nediscriminare, bunăvoință și implicare a părinților. Detalii despre jocurile online, pentru părinți.

Buneii și internetul

Cinci ani în urmă, Moldcell a străbătut Moldova în lung și în lat cu seminare gratuite pentru persoanele în vârstă despre beneficiile internetului. În acest an, am creat un program special de formare online și un ghid, cu ajutorul căruia, nepoții le pot explica cu ușurință buneilor cum să se bucure de toate avantajele lumii virtuale.

Soluții tehnice pentru siguranța online a copiilor

Moldcell este prima și unica companie din Moldova care oferă servicii de control parental – Kaspersky Safe Kids, care permite părinților să le ofere copiilor acces sigur la internet, din punct de vedere tehnic.

Responsabilitatea socială online și offline

ADN-ul companiei Moldcell – proiectul de voluntariat Purple Team, e despre grija pentru mediu, susținerea proiectelor culturale, artă, educație. Purple Team constituie o parte vitală a strategiei companiei.

Toate acestea și multe alte inițiative, combinate în strategia Digitally Responsible de la Moldcell, reflectă responsabilitatea socială a companiei, care are grijă ca internetul să fie nu doar accesibil, dar și sigur, pentru toate categoriile de utilizatori.

Aflați mai multe despre strategie și siguranța online pe pagina Digitally Responsible de la Moldcell.


// console.log('no ads situation')